گزارش‌های جدید نشان می‌دهد گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ تی پرو در تاریخ دهم شهرویور سال‌جاری معرفی می‌شود.

براساس جدیدترین گزارش‌ها، کمپانی شیائومی قصد دارد از سری شیائومی ۱۳ تی برای بازار جهانی رونمایی کند؛ این سری به‌عنوان گوشی‌های قاتل پرچمدار شناخته می‌شود که با قیمت مقرون‌به‌صرفه و ویژگی‌های عالی دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. شایعات تایید می‌کنند نسخه ۱۳ تی پرو توانسته گواهی «IMDA» سنگاپور و «NBTC» تایلند را دریافت کند؛ همچنین این گوشی هوشمند در فهرست گیک‌بنچ دیده شد که برخی مشخصات فنی و تاریخ عرضه دستگاه را نشان می‌دهد.

چندی پیش وب‌سایت آمازون بریتانیا به‌صورت کاملا تصادفی جزئیاتی از شیائومی ۱۳ تی پرو را بارگذاری کرد نشان می‌داد این گوشی یک نسخه تغییر نام یافته از ردمی K60 اولترا محسوب می‌شود که برای عرضه در بازار جهانی آماده می‌شود. همچنین فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد گوشی مذکور با شماره مدل 23078PND5G به‌ثبت رسیده و جزئیات دقیقی از تراشه دستگاه دردسترس عموم قرار دارد. تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ ۶ نشان می‌دهد شیائومی ۱۳ تی پرو موفق به کسب امتیاز‌های ۱۲۸۹ و ۳۹۲۱ می‌شود؛ طبق سایر اطلاعات موجود می‌توان دریافت که این گوشی به تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک دایمنسیتی مجهز می‌شود که سرعت قدرتمندترین هسته آن به ۳.۳۵ گیگاهرتز می‌رسد.

شیائومی ۱۳ تی پرو

علاوه‌براین، چهار هسته با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز در این تراشه وجود دارد؛ برای پردازش‌های گرافیکی و بازی‌های موبایلی تراشه به پردازنده گرافیکی Mali-G715 مجهز می‌شود. شیائومی ۱۳ تی پرو با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که عملکرد یکپارچه را برای این گوشی هوشمند تضمین می‌کند. در بخش‌های دیگر اطلاعات دستگاه می‌توان نمایشگر امولد با نرخ به‌رورسانی ۱۴۴ هرتزی، اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 را مشاهده کرد.

در بخش سیستم دوربین، به‌رسم سال‌های گذشته برای تامین سنسورها با کمپانی آلمانی لایکا همکاری‌های لازم انجام می‌شود و دارای ماژول دوربین سه‌گانه خواهد بود. برای تامین انرژی نیز گوشی به باتری استاندارد ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود و از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ دستگاه را از صفر به صد برساند.

نظر شما درباره تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ تی پرو چیست؟ آیا عرضه این سری پیش از سری آیفون ۱۵ می‌تواند کمکی به فروش بیشتر آن بکند؟ نظرات‌تان را با ما در بخش کامنت‌ها به‌اشتراگ بگذارید.

اخبار مرتبط:‌ نسخه جهانی شیائومی ۱۳ تی پرو در گیک‌بنچ رویت شد