مشخصات فنی شیائومی ۱۳ تی پرو نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ و یک ترابایت حافظه داخلی برای ورود به بازار جهانی معرفی می‌شود.

پیشتر شایعه شده بود سری شیائومی ۱۳ تی در تاریخ یکم سپتامبر برابر با دهم شهریور وارد اتحادیه اروپا می‌شود، اما به‌‌نظر می‌رسد که کاربران باید مدت‌زمان بیشتری صبر کنند. طبق افشاگری پاراس گولانی، اکنون مشخصات کامل فنی گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ تی پرو در شبکه اجتماعی توییتر X منتشر شده که نشان می‌دهد سری یادشده احتمالا در تاریخ ۲۵ شهریورماه در بازار جهانی عرضه می‌شود؛ همچنین گولانی تصاویری از این دستگاه را در توییتی جداگانه دراختیار کاربران قرار داد.

براساس مشخصات سخت‌افزاری، گوشی شیائومی ۱۳ تی پرو از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ بهره می‌برد که برای عملکرد روان و یکپارچه با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی همراه می‌شود؛ برخورداری از این حجم حافظه داخلی می‌تواند برای طیف وسیعی از کاربران مناسب و کافی باشد. همچنین، نسخه پرو شیائومی ۱۳ تی پرو در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود. تصاویر به‌خوبی نشان می‌دهند پنل پشت نسخه مشکی رنگ از شیشه و نسخه آبی رنگ از پوشش چرمی بهره‌مند است.

مشخصات فنی شیائومی ۱۳ تی پرو

در بخش صفحه‌نمایش، شیائومی ۱۳ تی پرو از پنل اولد با رزولوشن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل، نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی، سطح روشنایی خودکار ۲۶۰۰ نیتی و کاهش نور مدولاسیون پهنای باند‌(PWM) ۲۸۸۰ هرتز بهره می‌برد که تضمین‌دهنده کیفیت بالای نمایشگر و بهبود تجربه کاربری خواهد بود. همچنین، برگه مشخصات فنی دستگاه نشان می‌دهد که از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌شود که کیفیت بالا و عمق رنگ‌ها را در تصاویر تضمین می‌کند.

سیستم دوربین شیائومی ۱۳ تی پرو از یک ماژول سه‌گانه بهره می‌برد که شامل سنسور واید ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX707 با دیافراگم f/1.9 و لرزش‌گیر اپتیکال، سنسور اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی Omnivision OV138 با دیافراگم f/2.2 و سنسور ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو OVSOD با دیافراگم f/2.4 می‌شود. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سونی IMX596 درنظر گرفته شده که قادر به‌ثبت تصاویر در شرایط کم نور خواهد بود.

ازنظر استحکام و دوام، شیائومی ۱۳ تی پرو از گواهی‌نامه استاندارد IP68 برخوردار می‌شود که بیانگر مقاومت این گوشی دربرابر آب و گردوغبار است. دستگاه موردبحث برای تامین انرژی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ متکی می‌شود که قادر است ظرف مدت‌زمان ۲۰ تا ۲۲ دقیقه شارژ گوشی را از صفر به صد برساند.

اخبار مرتبط: