براساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی شیائومی قصد دارد سری شیائومی ۱۳ تی را با دوربین‌های متفاوت عرضه کند.

همانطور که انتظار می‌رود سری شیائومی ۱۳ ‌تی با تغییر نام تجاری و مشخصات فنی از سری ردمی K60 وارد بازار می‌شود. اما این‌بار شیائومی کاری متفاوت انجام داده و قصد دارد سری۱۳ تی را در دو نسخه استاندارد و نسخه مجهز به لنز لایکا به بازار عرضه کند.

طبق اطلاعات به‌دست آمده، نسخه مجهز به لنز لایکا تنها در چند کشور اروپایی و با تعداد محدودی عرضه خواهد شد.

در حالی که اطلاعات بیشتری درباره این نسخه منتشر نشده اما انتظار می‌رود مشخصات فنی هر دو نسخه یکسان باشد و تنها یک نسخه از آن به دوربین لایکا مجهز شود.

بر اساس گزارش‌ها، این گوشی از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل، نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی، تراکم پیکسلی ۴۴۶ پی‌پی‌آی و سطح روشنایی دستی ۵۵۰ نیتی و سطح روشنایی خودکار ۲۶۰۰ نیتی بهره می‌برد.

شیائومی ۱۳ دوربین

از نظر نمایشگر، نسخه پایه و پرو با یکدیگر تفاوتی ندارند و از یک مدل مشخصات سخت‌افزاری در این بخش برخوردار هستند. طبق شایعات، این دستگاه در دو رنگ مشکی و نعنایی روانه بازار می‌شود.

هر دو نسخه شیائومی ۱۳ تی برای تامین انرژی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برند که با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی ظرف مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌شوند. این دستگاه از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کند، شیائومی ۱۳ تی با تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا عرضه خواهد شد.

این دستگاه با حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری می‌یو‌آی ۱۴ عرضه خواهد شد.

با توجه به این‌که قیمت‌ها برای عرضه در بازار چین اعلام شده‌ و قیمت‌های جهانی همیشه بالاتر هستند، باید دید آیا کاربران از قیمت‌های اعلام شده استقبال خواهند کرد یا خیر؟

مشخصات فنی شیائومی ۱۳ تی فاش شد