مراسم رونمایی از آخرین نسل دستگاه‌های شیائومی به‌تازگی برگزار شد و حالا شیائومی 13T در DxOMark رتبه خود را دریافت کرده که توانایی‌های آن نسبت به رقبا را نشان می‌دهد.

آخرین نسل از پرچمداران این شرکت از مشخصات بسیار خوبی برخوردارند و با قیمت‌های معقولی به بازار عرضه می‌شوند. در میان برترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، صفحه نمایش امولد و باتری بزرگ با شارژ فوق سریع اشاره کرد اما یکی از نکاتی که شیائومی روی آن بسیار تاکید کرد، توانایی‌های دوربین این دستگاه بود.

طبق جزئیات اعلام شده در مراسم شیائومی، این دوربین حاصل همکاری نزدیک این شرکت و لایکا بوده که توانسته سطح تصاویر و ویدیو‌های سری 13T را تا حد چشمگیری بالا ببرد. حالا وب‌سایت DxOMark به این دستگاه امتیاز کلی 123 را داده که حاصل میانگین امتیاز 114 برای ویدیو و 134 برای عکاسی است. این امتیاز پرچمدار جدید شیائومی را در رتبه 60 جهانی قرار می‌دهد.

شیائومی 13T دوربین برتر جهان

امتیاز‌های ثبت شده بسیار خوب هستند اما نمی‌توان آن‌ها را با برخی پرچمداران دیگر مقایسه کرد. البته در نظر داشته باشید که شیائومی 13T در DxOMark یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌ها با رتبه بالا محسوب می‌شود و برای بالا‌تر بردن امتیاز دستگاه، شما باید بیشتر هزینه کنید. نکته مهم، توانایی‌های دوربین این دستگاه در بخش عکاسی است که طبق اعلام شیائومی، می‌توان آن را با یک پرچمدار گران‌قیمت مقایسه کرد.

شیائومی 13T نشان می‌دهد که برای خرید یک گوشی با دوربین خوب، نیازی نیست که حتما بالای 1000 دلار هزینه کنید یا به سراغ برند‌هایی مثل سامسونگ و اپل بروید. البته تمامی این امتیازات و اخبار را می‌توان در حد یک شایعه دانست زیرا تا زمان عرضه عمومی و بررسی این دستگاه، نمی‌توان در مورد آن با قطعیت صحبت کرد.

نظر شما در مورد امتیاز شیائومی 13T در DxOMark چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند با رقبای خود از سامسونگ رقابت کند؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: شیائومی ۱۳T معرفی شد؛ رقیب گلکسی FE با همان قیمت