همانطور که در اخبار قبلی مشخص شد، ایلان ماسک برای کاهش ربات‌های موجود در شبکه اجتماعی خود، قرار است اشتراک پولی X را در دستور کار قرار دهد.

طبق آخرین اخبار به دلیل بالا بودن قیمت اشتراک فعلی موجود در توییتر سابق، مدیر عامل این شرکت قصد دارد چند گزینه دیگر را در اختیار کاربران قرار دهد تا همه افراد بتوانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. نکته جالب اینجاست که ایلان ماسک علت انجام این کار را کاهش ربات‌های شبکه اعلام کرده اما برخی از منابع نشان می‌دهند که این پول برای نجات شرکت از وضعیت کنونی ضروری است.

همچنین خبر دیگری که از اشتراک‌های جدید فاش شده نشان می‌دهد که توییتر بسته به نوع اشتراک شما، رفتار متفاوتی را از خود نشان می‌دهد. این اشتراک‌ها به سه نوع پایه، استاندارد و پلاس تقسیم می‌شوند که قیت آن‌ها تفاوت نسبتا زیادی با یکدیگر دارد. کاربران نسخه پایه تمامی تبلیغات موجود در شبکه را مشاهده می‌کنند و اشتراک آن‌ها هیچ تفاوتی با حالت رایگان فعلی ندارد.

انواع اشتراک پولی توییتر

حجم این تبلیغات برای مدل استاندارد به نصف کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر این، کاربران استاندارد می‌توانند برای حساب خود تیک آبی را دریافت کنند. از طرف دیگر، در مدل پلاس هیچ تبلیغی نمایش داده نمی‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تجربه کاملی را از این برنامه داشته باشند.

قیمت این اشتراک‌ها همچنان مشخص نیست اما برخی از شایعات اعلام کردند که قیمت آن‌ها در بالا‌ترین حالت می‌تواند تا 17 دلار در ماه هم بالا برود. با این وجود، ویژگی‌های هر‌کدام از این اشتراک‌ها فقط به تبلیغات محدود نمی‌شود اما اطلاعی در مورد این موضوع وجود ندارد. این موضوع می‌تواند شایعات حذف شدن حالت رایگان توییتر را تایید کند.

زیرا در این حالت، اشتراک پایه و اشتراک رایگان هیچ تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت. مگر اینکه گزینه دیگری از برنامه حذف شود. لیندا یاکارینو به تازگی اعلام کرده که اسپانسر‌ها و تبلیغات در حال بازگشت به پلتفرم ایکس هستند اما حجم آن‌ها نسبت به گذشته کمتر است.

نظر شما در مورد اشتراک پولی X چیست؟ آیا در صورت پولی شدن این نرم‌افزار، به استفاده از آن ادامه می‌دهید؟

مطالب مرتبط: توییتر X پولی می‌شود؛ برای استفاده از ایکس اشتراک بگیرید