هواوی میت ایکس 3 به زودی معرفی می شود و احتمالاً رقیب گلکسی زد فولد 4 خواهد بود. هواوی یکی از اولین برندهایی بود که گوشی هوشمند تاشو را به بازار عرضه کرد. شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی تاشو ممتاز Mate X3 است و اکنون، جدول زمانی احتمالی عرضه آن فاش شده است. در ارتباط با اینکه هواوی میت X3 رقیب گلکسی Z Fold 4 خواهد بود در ادامه بیشتر توضیح داده‌ایم.

این خبر از منبع اطلاعاتی Wangzai Knows Everything (از طریق NotebookCheck) می رسد که این اطلاعات را در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته است. میت ایکس 3 این شرکت قرار است به زودی عرضه شود و از طراحی مشابه سامسونگ گلکسی زد فولد 4 بهره خواهد برد. این بدان معناست که گوشی تاشو این غول فناوری چینی نیز دارای دو نمایشگر خواهد بود که یک نمایشگر خارجی و نمایشگر اصلی تاشو بزرگ به سمت داخل خواهد بود. پانل روی یک لولا عمودی قرار گرفته است.

صفحه نمایش هوآوی میت X3

به گفته نویسنده، با وجود طراحی یکسان، گوشی تاشو هوآوی به طور قابل توجهی کمتر از همتای کره جنوبی خود قیمت خواهد داشت. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، گمان می رود میت X3 دارای پردازنده 4G فقط اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد. اگرچه جزئیات دقیق تر در مورد این دستگاه هنوز در دسترس است. بر اساس گزارش قبلی، انتظار می‌رفت هواوی Mate X3 را در دسامبر 2022 عرضه کند.

مدل Mate X2 در فوریه 2021 عرضه شد، بنابراین واضح است که جانشین آن در حال حاضر طولانی است. جدیدترین اشارات افشا شده در مورد میت X3 که در نیمه اول سال آینده معرفی خواهد شد. بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که در اوایل سال 2023 عرضه شود. بسته به برچسب قیمت آن، ممکن است رقیب بزرگی در بازار گوشی های هوشمند تاشو چین باشد. به نظر شما با اطلاعاتی که خواندید آیا هواوی میت X3 رقیب گلکسی Z Fold 4 خواهد بود؟

خبر مرتبط: گوشی تاشو جدید هواوی به زودی معرفی می‌شود