هوآوی در سال 2022 یک انتخاب غیرممکن را برای تولید یک دستگاه تلفن همراه تاشو جدید بافرم منسوخ‌شده انجام داد. بااین‌حال، اکنون گفته می‌شود که OEM در جانشین خود به طراحی شبیه به Samsung Galaxy Z Fold4 بازگشته است. گفته می‌شود که هواوی میت X3 از مرحله نمونه اولیه فراتر رفته و ممکن است اکنون به عرضه نزدیک باشد، این گوشی تاشو جدید هواوی است.

هوآوی تصمیم کمی گیج‌کننده‌ای گرفت تا طراحی پیشرفته پرچم‌دار Mate X2 خود را کنار بگذارد و اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در سال 2022 احیا کند. Mate Xs 2 ممکن است با قیمت کمتری عرضه‌شده باشد، اما دارای اشکال احتمالی آن است. صفحه‌نمایش 7.8 اینچی به دلیل طراحی پیچیده‌اش به‌طور مداوم در معرض دید قرار می‌گیرد.

پشت گوشی ۳ دوربین به چشم میخورد ، 64 و ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید و یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو است .

بااین‌حال، ممکن است همه‌چیز در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو هوآوی دوباره تغییر کند. با توجه به‌حساب Weibo Wangzai Knows Everything، این گوشی بانام «هواوی میت X3» عرضه خواهد شد. بنابراین، به راه‌های مشابه گلکسی زد فولد 4 سامسونگ با یک صفحه‌نمایش پوششی و پنل پشتی برای محافظت از 8 اینچی اصلی خود بازخواهد گشت. در رابطه با شباهت میت X3 با زد فولد 4 بیشتر بدانید.

این تلفن ممکن است دارای فناوری های شبکه GSM / CDMA / HSPA / CDMA2000 / LTE / 5G باشد و از نظر سرعت تکنولوژي های HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A, 5G کار کند.

صفحه نمایش هواوی میت X3

اطلاعات دهنده اکنون می‌گوید که Huawei Mate X3 یک نمونه اولیه آماده تولید انبوه دارد که علاوه بر این، برای توسعه آتی آن به بخش‌های بعدی در هواوی منتقل‌شده است. بنابراین، ممکن است بزودی به بازار عرضه شود. پیش‌بینی می‌شود که این فبلت در نسل سوم خود مقرون به‌صرفه‌تر باشد، زیرا ممکن است مجبور باشد نسخه 4G/LTE از پردازنده رده‌بالای اسنپدراگون 8 نسل 2 داشته باشد.

گفته میشود که این تلفن با حافظه 256/512 GB و RAM 8/12 GB همراه است .

با این وجود، علیرغم افزایش بالقوه عملکرد، ممکن است همچنان مجبور باشد با رقبای جدیدی مانند Honor Magic Vs و OPPO Find N2 مبارزه کند. پرچم‌داران موبایل جدیدی که به‌عنوان سبک‌ترین، باریک‌ترین و درعین‌حال قدرتمندترین گوشی‌های تاشوی جهان معرفی می‌شوند.

خبر مرتبط: