در ماه شهریور گذشته، احتمال عرضه یک گوشی تاشو جدید از شرکت هوآوی توسط مقامات مخابراتی TENAA در چین تأیید شد. البته در فهرست منتشر شده توسط این سازمان فقط تصاویری از یک گوشی هوشمند تاشو جدید فاش شده بودند. اما گزارش‌های بعدی حاکی از این بود که این گوشی احتمالاً با نام "Huawei P50 Pocket New" در چین عرضه خواهد شد. با این حال، امروز شرکت هوآوی رسماً تأیید کرد که این دستگاه Huawei P50 Pocket S نام دارد و در ساعت 19 روز یازدهم آبان ماه در بازار داخلی چین، به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

در مقاله تاریخ عرضه Huawei P50 Pocket S با ما همراه باشید.

ویدیوی رسمی منتشر شده توسط خود هوآوی، طراحی کلی گوشی Huawei P50 Pocket S را فاش نمی‌کند. با این حال، تأیید می‌کند که این دستگاه در شش رنگ مشکی، آبی، صورتی، سفید، سبز و زرد وارد بازار می‌شود. هواوی P50 Pocket اصلی که در آذر ماه سال گذشته عرضه شده بود، از تراشه موبایلی 4G اسنپدراگون 888 پشتیبانی می‌کرد. بر این اساس شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه چیپست 4G اسنپدراگون 778G قدرت پردازش P50 Pocket را تأمین خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌ها بر این است که Huawei P50 Pocket S از نمایشگر ثانویه برخوردار نباشد. همچنین گمان می‌رود که این دستگاه با صفحه‌نمایش تاشو OLED 120 هرتزی، سیستم عامل HarmonyOS 3 و فناوری پردازش تصویر XMAGE هوآوی وارد بازار شود. گنجاندن تراشه اسنپدراگون 778G به این نکته اشاره دارد که P50 Pocket S یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. نسخه با حافظه 256 گیگابایتی هواوی Pocket S ممکن است 4999 یوان (تقریباً 689 دلار) قیمت داشته باشد.

از سوی دیگر، نسخه 512 گیگابایتی آن نیز ممکن است با برچسب قیمت 6999 یوان (965 دلار) وارد بازار شود. با این وجود به نظر می‌رسد که هواوی P50 Pocket S تنها دستگاهی نخواهد بود که در تاریخ 11 آبان توسط هوآوی معرفی می‌شود. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که هوآوی ممکن است ساعت هوشمند Huawei Watch GT Cyber را هم در کنار P50 Pocket S معرفی کند.

خبر مرتبط: هواوی Nova Y61 معرفی شد