رجیستری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ یکی از موضوعاتی است که باعث نگرانی‌ بسیاری از کاربران شده است.

سال گذشته آیفون ۱۴ همانند سایر گوشی‌های اپل به بازار ایران عرضه شد، اما از همان بدو ورود خبرهای خوبی در رابطه با سرویس‌ آنتن‌دهی این گوشی وجود نداشت و رجیستری این دستگاه تاکنون در هاله‌ای از ابهام مانده است. بر این اساس بسیاری از کاربران یا از خرید گوشی ا‍پل منصرف شدند یا از ترفندهایی برای بازیابی آنتن آیفون استفاده کردند تا بتوانند جدیدترین محصول اپل را همانند سایر کاربران در سراسر دنیا در دست بگیرند.

مشکلاتی که برای آیفون ۱۴ پیش آمد، باعث بالا رفتن قیمت نسل ۱۳ گوشی‌های اپل شد تا آنجا که قیمت این گوشی رکورد ۱۵۰ میلیون تومان را زد و هرازگاهی با شایعاتی که درباره رجیستری آیفون ۱۴ منتشر می‌شود شاهد نوسان قیمت آیفون‌های ۱۴ و ۱۳ در بازار موبایل کشور هستیم.

با توجه به مشکلات پیش آمده برای آیفون ۱۴، امسال نگرانی‌های بسیاری در رابطه با رجیستری گلکسی S24 وجود دارد. همچنین شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه ممکن است نسل جدید گوشی‌های سامسونگ هم سرنوشت مشابهی پیدا کنند و مردم با مشکلاتی نظیر آیفون ۱۴ روبه‌رو شوند.

رجیستری گلکسی اس ۲۴

بر‌این‌اساس با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده، سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ احتمالا همانند آیفون‌های جدید اپل از فناوری ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند بر این اساس احتمال اینکه نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ رجیستر نشوند بسیار زیاد است. با این حال تا زمان معرفی و عرضه گلکسی‌های جدید سامسونگ نمی‌توان با صراحت درباره سرنوشت این گوشی‌ها اظهار نظر کرد.

از آنجا که عرضه آیفون ۱۴ آن‌طور که انتظار می‌رفت پیش‌ نرفت و کاربران نتوانستند همانند نسل‌های قبلی از این گوشی استفاده کنند، فعالان بازار با قطعیت رجیستر نشدن نسل بعدی آیفون‌ها را تایید می‌کنند، اما درباره رجیستری گلکسی اس ۲۴ با قطعیت نمی‌توان گفت که به سرنوشت آیفون دچار خواهد شد یا خیر.

با همه این‌ها باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تصمیمی در زمینه رجیستری گلکسی S24 و آیفون 15 گرفته می‌شود یا هر دو گوشی پشت درهای گمرک خواهد ماند و هر مسافری با پیش‌فرض اینکه این دستگاه رجیستر نمی‌شود، همانند آیفون‌های ۱۴ فقط از این دستگاه برای استفاده از سرویس‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها استفاده کند.

اخبار مرتبط: