پیام‌رسان واتس‌اپ هر روز بهبود می‌یابد. واتس‌اپ طی خبری گزارش داد که می‌خواهد قابلیت ویرایش متن در واتس‌اپ را عرضه کند. در صورت رسمی شدن این ویژگی شما قادر خواهید بود تا پیام‌های خود را برای مدت زمان محدودی پس ارسال ویرایش کنید.

براساس گزارشی از WABetainfo، این به‌روزرسانی تجربه جدیدی از ویرایش متون را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران نسخه بتا در حال حاضر می‌توانند از قابلیت ویرایش متن استفاده کنند چرا که واتس‌اپ چندی قبل آن را برای کاربران فعال کرده بود. این بدان معناست که ویرایش متون به زودی در نسخه اصلی نیز عرضه خواهد شد که می‌توانید با دریافت آخرین آپدیت برنامه ازطریق گوگل پلی به آن دسترسی پیدا کنید.

در این به‌روزرسانی ما تنها با یک ابزار ساده ویرایش متن مواجه نیستیم. گزارش‌ها می‌گویند که چیزی فراتر از ویرایش متون قرار است عرضه شود. این ویژگی یک ابزار ویرایش کاملا نوین است که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های بیشتری مانند تصاویر، گیف‌ها، ویدئو‌ها را ویرایش کنند.

ویرایش متن در واتساپ

این اسکرین‌شات نشان می‌دهد که نسخه بتا در حال حاضر برای سیستم‌عامل اندروید فعال است. اما، نسخه‌ای برای iOS در دست توسعه است. با این قابلیت کاربران این شانس را دارند که نوع‌های مختلف فونت را از لیست‌های موجود انتخاب کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند فونت‌های از پیش تعریف شده را استفاده کنند یا فونت‌ها را به سبک خود ویرایش کنند. نکته دیگر قابلیت‌ شخصی‌سازی است که به کاربران اجازه می‌دهد متنی را به فیلم‌ها، تصاویر و گیف‌ها اضافه کنند.

نظر شما درباره ویژگی ویرایش متن و پیام‌ها در واتس‌اپ چیست؟ آیا با این ویژگی جدید واتس‌اپ می‌تواند کاربران بیشتری را جذب پیا‌م‌رسان خود کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: میان‌بر جدید واتس‌اپ به فیس‌بوک