در مقاله‌ای از سوی سایت خبری WABetainfo در مورد نسخه بتا واتس‌‌اپ برای اندروید 2.23.1.25، اعلام شد که ویژگی انتقال چت واتس‌اپ به‌روزرسانی جدیدی است که برای آسان‌ کردن انتقال چت‌ها از یک دستگاه اندرویدی به دستگاهی دیگر است. با گزینه انتقال چت، کاربران در صورتی که بخواهند حساب خود را به یک دستگاه اندروید جدید منتقل کنند، نیازی به بک اپ‌گیری از چت خود در Google Drive ندارند. به لطف آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای اندروید در گوگل پلی، واتس‌اپ اکنون این ویژگی را برای برخی از کاربران نسخه بتا ارائه می‌کند.

همانطور که در این اسکرین شات مشاهده می‌کنید، گزینه انتقال چت در تنظیمات واتس‌اپ > چت‌ها در دسترس است و به کاربران اجازه می‌دهد چت‌های خود را به دستگاه اندروید جدید انتقال دهند. پس از انتخاب این گزینه، باید کد QR را اسکن کنید تا فرآیند انتقال چت به دستگاه جدید آغاز شود.

انتقال چت در گوشی اندروید در واتساپ

این ویژگی برای بسیار از کاربران کارآمد خواهد بود، چراکه بکاپ‌گیری از چت‌ها به Google Drive می‌تواند فرآیندی زمان‌بر باشد، به‌خصوص اگر سابقه چت زیاد باشد. با اسکن کد QR، کاربران می‌توانند به راحتی چت‌های خود را از دستگاه اندرویدی قدیمی خود به دستگاه اندرویدی جدید بدون نیاز به بکاپ‌گیری انتقال دهند.

در صورتیکه این ویژگی برای حساب واتس‌اپ شما در دسترس نباشد، دستگاه شما مشکلی ندارد: واتس‌اپ اغلب قابلیت‌های جدید را قبل از اینکه در دسترس همه قرار دهد، به تدریج برای تعداد محدودی از کاربران بتا منتشر می‌کند. این رویکرد به واتس‌اپ کمک می‌کند تا قبل از انتشار گسترده، هرگونه مشکل یا باگ را شناسایی و برطرف کند.

ویژگی انتقال چت برای برخی از کاربران بتا که آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ بتا را برای اندروید از گوگل پلی نصب می‌کنند، در دسترس است و در هفته‌های آینده برای افراد بیشتری نیز عرضه می‌شود.

نظر شما در مورد آپدیت انتقال چت واتس‌اپ چیست؟ اگر نسخه بتا استفاده می‌کنید این ویژگی برای شما فعال شده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: قابلیت Keep in Chat واتس‌اپ در نسخه بتا دیده شد