در حال حاضر واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان جهان محسوب می‌شود و این محبوبیت بی‌دلیل نیست. شرکت متا همواره از طریق به‌روزرسانی‌ها، قابلیت‌های جذابی به این اپلیکیشن اضافه می‌کند. به‌عنوان مثال قابلیت «Keep in Chat» به تازگی معرفی شده که کاربران به وسیله آن قادرند پیام‌های به‌خصوصی را حتی پس از ناپدید شدن نگه دارند. این ویژگی در آخرین به‌روزرسانی‌ واتس‌اپ بتا iOS و اندروید در دسترس است و طی هفته‌های آینده رسما عرضه می‌شود.

ویژگی Keep in Chat چگونه کار می‌کند؟

واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده است که با عرضه قابلیت جدید Keep in Chat کاربران می‌توانند از ناپدید شدن پیام‌ها جلوگیری کنند. این ویژگی چندی پیش در نسخه بتا واتس‌اپ iOS 23.7.0.72 و بتا واتس‌اپ اندروید 2.23.8.3 برای برخی از کاربران آن منتشر شده بود، اما با اعلام رسمی زاکربرگ این ویژگی به زودی رسمی خواهد شد.

به لطف ویژگی «Disappearing Messages»، پیام‌ها پس از مدت زمان معینی به‌طور خودکار حذف می‌شوند. در حالی که این قابلیت از حریم خصوصی افراد محافظت می‌کند، همچنین می‌تواند پیگیری پیام‌های مهم را برای کاربران دشوار کند. با استفاده از این قابلیت جدید، کاربران اکنون می‌توانند هرگونه پیامی از جمله پیام‌های ناپدید شونده را قبل از حذف شدن ذخیره کنند.

قابلیت keep in chat واتساپ

در ادامه توجه داشته باشید که فرستندگان کنترل پیام‌های خود را در دست دارند. یعنی زمانی که شما قصد داشته باشید از این ویژگی برای ذخیره کردن پیام‌ها استفاده کنید، به فرستنده اطلاع داده می‌شود و در صورت عدم موافقت آن‌ها پیام‌ها به صورت خودکار پس از اتمام زمان‌سنج حذف می‌شوند.

اما در صورت موافقت فرستنده مبنی بر ذخیره‌سازی، تمامی پیام‌ها و اطلاعات در بخش جدیدی به نام «Kept Messages» فهرست می‌شوند. این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی به پیام‌های ذخیره شده دسترسی داشته باشند.

نظر شما در مورد قابلیت جدید Keep in Chat واتس‌اپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: محافظت از حساب کاربری قابلیت جدید واتس‌اپ