اخیراً نسخه آزمایشی یا بتا جدید پیام رسان واتس‌اپ منتشر شده است. در این نسخه جدید می‌توان آزمایش قابلیت کانکشن بین چندین دستگاه را مشاهده کرد. علاوه بر این چند ایموجی جدید واتس‌اپ در این نسخه وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

طبق گزارش منتشر شده توسط سایت WABetaInfo، واتس‌اپ در حال کار به روی بیش از بیست یک ایموجی جدید است که احتمالاً در نسخه بعدی این نرم افزار شاهد آن‌ها خواهیم بود.

به گفته سایت WABetaInfo این ایموجی‌های جدید در نسخه بعدی واتس‌اپ حضور خواهند داشت. اما به طور قطعی نمی‌توان درباره این موضوع نظر داد. این ایموجی‌ها در جدیدترین یونیکد منتشر شده واتس‌اپ که نسخه 2.22.8.8 است، دیده می‌شود. علاوه بر این ایموجی‌های جدید، می‌توان شاهد تغییر طراحی ایموجی‌های موجود در واتس‌اپ نیز بود.

۲۱ ایموجی جدید در واتساپ

در تصویر منتشر شده که در بالا نیز آمده است، به راحتی می‌توانید ۲۱ ایموجی جدید واتس‌اپ را مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید ۸ ایموجی جدید که باز طراحی شده است را نیز درون تصویر منتشر شده مشاهده کنید.

طبق گزارش‌های منتشر شده، برخی از کاربرانی که آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را نصب کرده‌اند، توانسته‌اند این تغییر طراحی ۸ ایموجی جدید را مشاهده کنند. اما متأسفانه در این نسخه نمی‌توان ۲۱ ایموجی جدید منتشر شده را مشاهده کرد و برای مشاهده این ایموجی‌های جدید فعلاً باید تا عرضه رسمی آن‌ها در نسخه بعدی واتس‌اپ منتظر بمانید.

واتس‌اپ هنوز زمان رسمی برای عرضه نسخه پایداری که شامل این ایموجی‌های جدید باشد را اعلام نکرده است. اما با توجه به دیده شدن برخی از این ایموجی‌ها در نسخه آزمایشی، اگر مشکل خاصی پیش نیاید، به زودی شاهد ۲۱ ایموجی جدید واتس‌اپ هستیم.

چند روز پیش نیز خبر امکان استفاده از یک شماره تلفن در دو دستگاه درون واتس‌اپ منتشر شده بود. این ویژگی نیز در صورت عرضه نهایی می‌تواند استقبال کاربران را در پیش داشته باشد.

نظر شما درباره ایموجی‌های جدید واتس‌اپ چیست؟ به نظر شما کاربران از این ایموجی‌های جدید استقبال خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: