با به‌روزرسانی آخرین نسخه iOS واتس‌اپ رابط کاربری جدید برای برخی از کاربران فعال شده است و علاوه‌بر آن قابلیت «دسترسی به استیکرها»، «انتقال چت» و ۲ قابلیت دیگر هم در دسترس قرار گرفته است.

چندی پیش در به‌روزرسانی نسخه بتا iOS واتس‌اپ رابط کاربری جدیدی مشاهده شد که برای برخی از کاربران این نسخه آزمایشی در دسترس قرار گرفت. با معرفی این رابط کاربری، واتس‌اپ قصد دارد فضای اپلیکیشن را بدون استفاده از API رسمی اپل که ظاهری قدیمی داشت، بهبود دهد.

با به‌روزرسانی نسخه اصلی واتس‌اپ برای iOS ۲۳.۱۵.۷۲، با وجود اینکه در تغییرات رسمی نامی از آن برده نشده بود، رابط کاربری جدید برای برخی از کاربران فعال شد. البته پیش از این رابط کاربری جدید به نسخه تحت وب واتس‌اپ هم اضافه شده بود، اما این ۲ کاملا مشابه هم نیستند و در بخش‌های مختلفی ظاهر برنامه را تغییر می‌دهند.

WhatsApp for iOS 23.15.72

البته در لیست تغییرات رسمی به ۴ مورد اشاره شده که پیش از این هم در نسخه بتا آزمایش شده بود. مورد اول منو بزرگ‌تر استیکرها و پیمایش راحت‌تر در آن است، علاوه‌بر آن چند دسته جداگانه «مورد علاقه»، «اخیرا استفاده شده» و «همه» در این منو وجود دارند.

تغییر دوم انتقال چت است که با کمک آن کاربران می‌توانند چت‌های خود را به گوشی دیگر منتقل کنند. تغییر سوم پشتیبانی از حالت افقی برای تماس‌های ویدئویی و تغییر چهارم امکان بی‌صدا کردن تماس‌ها از مخاطبان ناشناس است.

در صورتی‌که پس از به‌روزرسانی به آخرین نسخه واتس‌اپ بتا iOS، ویژگی‌های ذکر شده برای شما فعال نشد در نظر داشته باشید که ویژگی‌های جدید در ابتدا برای برخی از کاربران فعال می‌شود و به مرور زمان برای بقیه کاربران فعال خواهد شد.

اخبار مرتبط: