واتس‌اپ در حال ارائه میان‌بر جدیدی برای مشاغل است که به آن‌ها امکان می دهد کالاهای خود را در فیس‌بوک و اینستاگرام تبلیغ کنند. این میان‌بر قطعا کسب ‌و کارها را تشویق می‌کند تبلیغات بیشتری انجام دهند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند. اکنون، این ویژگی برای برخی از کاربرانی که آخرین نسخه‌های واتس‌اپ بیزنس بتا را برای iOS و اندروید نصب کرده‌اند در دسترس است.

واتس‌اپ همیشه ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به کسب‌ و کارها توسعه می‌دهد و ابزارهای ضروری را ارائه می‌دهد تا ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشند. بسیاری از کسب و کارها در ماه‌های اخیر محصولات خود را از طریق فیس‌بوک تبلیغ کرده‌اند و به موفقیت نسبی نیز دست یافته‌اند. به همین دلیل، واتس‌اپ می‌خواهد با معرفی این میان‌بر به سرعت به گزینه تبلیغ در فیس‌بوک دسترسی داشته باشند.

قابلیت boost status واتساپ

همانطور که در این اسکرین‌شات مشاهده می‌کنید، این میان‌بر جدید پس از اشتراک‌گذاری ظاهر ‌می‌شود و به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را به برنامه فیس‌بوک ارسال کنند. پس از آن در فیس‌بوک می‌توانند توضیحات آگهی و مدت زمان آن را ویرایش کنند.

این میان‌بر واتس‌اپ روش جدیدی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر ارائه می‌دهد. کسب ‌و کارها با تبلیغات خود، می‌توانند به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که در واتس‌اپ فعالیت ندارند اما از فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده می‌کنند. این بدان معناست که می‌توانند به طور بالقوه به مخاطبان بیشتری دست یابند و فروش بیشتری داشته باشند. همچنین این قابلیت گزینه‌های بیشتری را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در اختیار کسب‌ و کارها قرار می‌دهد.

توجه داشته باشید که این اسکرین‌شات از واتس‌اپ بیزینس برای iOS گرفته شده، اما همین ویژگی برای برخی از کاربران بتا نسخه اندروید نیز در دسترس است. اما برای دسترسی به آن به آخرین نسخه بتای برنامه از گوگل پلی نیاز دارید.

اخبار مرتبط: ویژگی جدید واتس‌اپ بتا در آپدیت اندروید و iOS