واتس‌اپ به ‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را از طریق برنامه آزمایشی TestFlight ارائه کرده است. این نسخه در تنظیمات واتس‌اپ ۲.۲۳.۵.۷۴ و نسخه TestFlight ۲۳.۵.۰ است. اما چه چیزی در این به‌روزرسانی جدید است؟ برنامه واتس‌اپ می‌خواهد ویژگی جدیدی برای واتس‌اپ بتا ایجاد کند تا کاربران برای ورود به گروه‌ها به تایید مدیر گروه نیاز داشته باشند.

تایید عضو جدید در واتساپ

واتس‌اپ بتا برای iOS

واتس‌اپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به مدیران گروه اجازه می‌دهد تا اعضا جدید را هنگام پیوستن به گروه تایید کنند. مدیران گروه می‌توانند عضویت افراد را با تایید یا رد درخواست‌های هر کسی که مایل به پیوستن هستند مدیریت کنند. این ویژگی برای برخی از کاربران بتا که آخرین بروزرسانی واتس‌اپ را برای اندروید ۲.۲۳.۶.۹ نصب می‌کنند فعال شده است. همچنین این به‌روزرسانی برای کاربرانی که بتا واتس‌اپ ۲۳.۵.۰.۷۴ iOS را دارند در دسترس است.

همانطور که در این اسکرین‌شات مشاهده می‌کنید، گزینه "تایید اعضا جدید" در قسمت تنظیمات گروه موجود است. پس از روشن کردن این گزینه، هر فردی که می‌خواهد به گروه بپیوندد باید توسط مدیر گروه تایید شود. زمانی که این گزینه فعال است، مدیران گروه می‌توانند با باز کردن صفحه اطلاعات گروه می‌توانند درخواست کنندگان را مورد بررسی قرار دهند.

زمانیکه این گزینه خاموش است، هر کسی می‌تواند بدون ارسال درخواست به مدیر گروه، به یک گروه بپیوندد. اما زمانیکه این گزینه روشن است، هر کسی که می‌خواهد به یک گروه بپیوندد باید توسط مدیر گروه تایید شود. به لطف این ویژگی، مدیران گروه می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فقط اعضای مورد نظر به گروه ملحق می‌شوند، حتی زمانی که بخواهند از طریق لینک دعوت به گروه بپیوندند.

ویژگی جدید واتس‌اپ بتا می‌تواند برای گروه‌هایی که تعداد زیادی اعضا دارند مفید باشد. مدیریت گروه‌های بزرگ کار دشواری است و داشتن گزینه‌ای برای تایید اعضا جدید کار را برای مدیران گروه آسان‌تر می‌کند.این ویژگی به مدیران گروه اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که چگونه اعضا جدید به یک گروه بپیوندند.

برای برخی کاربران که آخرین نسخه واتس‌اپ بتا را برای iOS از برنامه TestFlight نصب می‌کنند در دسترس است. طی روزهای آینده این گزینه ممکن است برای برخی از کاربرانی که آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای ۲۳.۳.۷۷ iOS را از اپ استور نصب می‌کنند نیز در دسترس باشد.

گذاشتن نام در چت واتساپ

واتس‌اپ بتا برای اندروید

در اخبار مربوط به واتس‌اپ بتا برای اندروید ۲.۲۲.۲۵.۱۲، اطلاعاتی درباره ۸ ایموجی تغییر یافته و ۲۱ ایموجی جدید از یونیکد ۱۵.۰ به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، این ۲۱ ایموجی جدید به علت توسعه در صفحه کلید قابل مشاهده نیستند. اما امکان ارسال آنها با استفاده از یک صفحه کلید جایگزین وجود داشت. به لطف آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای اندروید ۲.۲۳.۵.۱۳ در گوگل پلی، برخی از کاربران بتا می‌توانند آن‌ها را در صفحه‌کلید رسمی واتس‌اپ مشاهده کنند.

ایموجی های جدید واتساپ بتا

اکنون شما امکان ارسال آن ۲۱ ایموجی از آخرین نسخه یونیکد ۱۵.۰ در صفحه کلید واتس‌اپ را دارید، بنابراین دیگر نیازی به دانلود و استفاده از صفحه کلید دیگری برای ارسال آنها نیست. معرفی ایموجی‌های جدید در نهایت مشکلی را که باعث سردرگمی کاربران شده بود، برطرف می‌کند.

همان‌طور که در بالا گفته شد، کاربران خاصی ممکن است بتوانند این ایموجی‌های جدید را مستقیما در صفحه کلید رسمی واتس‌اپ مشاهده کنند. همچنین توصیه می‌شود واتس‌اپ را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید تا شانس شما برای دریافت هرچه زودتر این ایموجی‌ها افزایش یابد.

اخبار مرتبط: گروه‌های منقضی شونده قابلیت جدید واتس‌اپ بتا