متا در حال توسعه قابلیت جدیدی است که به کاربران واتس‌اپ پیشنهاد ارسال استیکر می‌دهد و در حال حاضر در نسخه آزمایشی بتا اندروید این ویژگی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

استیکرها سال ۲۰۱۸ به عنوان روشی برای بیان بهتر و راحت‌تر احساسات معرفی شدند. همچنین این امکان وجود داشت تا استیکرهای جدید به وسیله اپلیکیشن‌های سوم شخص به این پیام‌رسان اضافه شود. البته تنها نکته آن، معرفی هر استیکر به عنوان ظاهر جدید ایموجی‌های اصلی برای دسته‌بندی بهتر بود.

حالا واتس‌اپ از دسته‌بندی‌های خود استفاده می‌کند تا امکان جستجو و ارسال استیکرهای سوم شخص را بهبود ببخشد. در نسخه بتا اندروید، با تایپ هر ایموجی، استیکرهای مربوط به آن بالای کادر نوشتن ظاهر می‌شود. سپس با انتخاب آن، می‌توانید به راحتی استیکر جایگزین را ارسال کنید.

قابلیت پیشنهاد استیکر واتساپ

برای اطمینان از فعال شدن این قابلیت برای شما پس از نصب آخرین نسخه واتس‌اپ بتا اندروید، یک بسته استیکر را از اپلیکیشن‌های موجود در گوگل پلی دانلود کنید و با انتخاب استیکر، از فعال شدن این قابلیت مطمئن شوید.

با توجه به رشد اپلیکیشن‌های استیکر مختلف، کارایی این ویژگی هم بیشتر می‌شود. پیدا کردن یک استیکر خاص در مجموعه‌ای بزرگ کار سخت و زمان‌بری است، اما با این قابلیت می‌توانید به راحتی استیکر مورد نظر را برای مخاطبان خود ارسال کنید.

احتمالا ویژگی پیشنهاد استیکر طی روزهای آینده برای کاربران نسخه اندروید واتس‌اپ عرضه می‌شود. همچنین ممکن است به زودی شاهد عرضه آن در نسخه بتا iOS باشیم.

واتس اپ بتا اعلان‌های گرد را معرفی می‌کند

البته این تنها تغییری نیست که در این نسخه به چشم می‌خورد. اعلان‌های درون برنامه با لبه‌های هم ظاهر می‌شوند. در گذشته اعلان‌های درون برنامه با لبه‌های تیز و ظاهر مستطیلی به نمایش در می‌آمدند. این تغییر در ادامه تغییرات ظاهری با متریال دیزاین ۳ همخوانی دارد تا به این اپلیکیشن، ظاهری یکدست بدهد.

اخبار مرتبط: