برطبق شایعات منتشر شده دوربین گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ احتمالا بدون تغییرات چشمگیر بوده و همان مشخصات دوربین مدل‌های S24 یا S23 را خواهد داشت.

کمپانی سامسونگ قصد دارد در بازه زمانی اواخر سال میلادی جاری تا سال 2025 گوشی گلکسی S24 FE را به بازار عرضه کند که از اکنون گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات این دستگاه شروع شده و بعضی از اطلاعات جزیی نیز منتشر شده است. یکی از مواردی که فاش شده دوربین گلکسی S24 FE است که گزارش شده مجهز به همان سنسور ISOCELL نسل سوم است. این دوربین احتمالا دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است و در مورد دو لنز زوم و تله فوتو دوربین اصلی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

علاوه براین گفته شده که دوربین اصلی پشتی 50 مگاپیکسلی است و رزولوشن 6144×8160 مگاپیکسل را ارائه خواهد داد. همچنین این دستگاه در دو نسخه با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل دوم و پردازنده اگزینوس 2400 دراختیار کاربران قرار می‌گیرد.

Galaxy S24 FE

به‌نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ پس از شروعی متزلزل اکنون آماده است تا آینده‌ای باثبات را برای گوشی‌های سری Fan Edition رقم بزند. البته سامسونگ پس از عرضه گوشی S20 FE و S21 FE انتظارها را برآورده نکرد و گوشی S22 FE به بازار عرضه نشد. اما بعداز آن این شرکت اقدام به تولید گوشی S23 FE کرد.

نکته دیگر اینکه پس از اینکه سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا را عرضه کرد اکنون درحال توسعه گوشی‌های سری Fan Edition است. باوجود این که گوشی S23 FE از بسیاری جهات مبتنی بر سخت افزار S22 است گفته می‌شود که احتمالا گوشی S24 FE نیز مبتنی بر سخت افزار گوشی گلکسی S23 خواهد بود. بااین حال بیشتر این اطلاعات همچنان به‌صورت شایعات منتشر می‌شوند و ممکن است تا زمان عرضه ماهیت بعضی ازاین اطلاعات تغییر کند.

اخبار مرتبط: