اپل امروز به‌روزرسانی‌هایی را برای برخی از دستگاه‌های خود از جمله iPadOS 16.3.1 برای iPad، انتشار iOS 16.3.1 برای آیفون و watchOS 9.3.1 برای Apple Watch منتشر کرد.

بگذارید از iOS 16.3.1 شروع کنیم، طبق یادداشت های شرکت اپل این به‌روز‌رسانی مشکلی که در تنظیمات iCloud وجود داشت را برطرف می‌کند. البته این به‌روزرسانی مشکل باز کردن برنامه Find My بر روی صفحه نمایش را هم برطرف کرده است.

به‌روزرسانی iOS 16.3.1 برخی بهینه سازی هایی را به تشخیص تصادف خودرو در iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max اضافه می‌کند. در گوشی های آیفون حسگر هایی وجود دارد که در صورت تشخیص تصادف زنگ هشدار می‌زند و در صورتی که کاربر به این زنگ هشدار پاسخ ندهد، Emergency SOS فعال شده و درخواست کمک اضطراری می‌کند.

آپدیت iOS 16.3.1 برای آیفون‌ها
  • برای دانلود و نصب iOS 16.3.1 به Settings > General > Software Update رفته و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اما در ادامه می‌رسیم به آپدیت iPadOS 16.3.1، اپل در این به‌روزرسانی مشکل دسترسی به تنظیمات iCloud و باز نکردن Find My در سافاری را برطرف کرده.

  • برای دانلود و نصب به‌روزرسانی روی iPad، به تنظیمات > عمومی > به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید.

و در نهایت آپدیت watchOS 9.3.1 که در این آپدیت چیز خاصی وجود نداشت. زیرا اپل برای این به‌روزرسانی نوشته: (رفع اشکالات امنیتی و به‌روزرسانی های مهم امنیتی برای اپل واچ) اپل درباره این که چه ضعف های امنیتی برطرف شده چیزی گفته نشده است.

  • برای دانلود و نصب به‌روزرسانی مستقیماً از ساعت خود، به Settings > General > Software Update بروید. اگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری در دسترس است، روی نصب ضربه بزنید و سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.
  • یا می‌توانید اپلیکیشن Apple Watch را روی گوشی خود باز کنید. روی ساعت من ضربه بزنید، به General > Software Update بروید، سپس، اگر به‌روز‌رسانی در دسترس است، روی Download and Install ضربه بزنید.
مشکلات گوگل فوتوو در آیفون و آیپد

البته به‌ نظر می‌رسد که این آپدیت‌ها مشکلاتی را برای کاربران آیفون و آیپد در Google Photos ایجاد می‌کند. اگر شما نیز از این برنامه استفاده می‌کنید شاید بهتر باشد که این آپدیت را نصب نکنید. زیرا کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی شکایت دارند که با نصب به‌روزرسانی، برنامه Google Photos بلافاصله از کار می‌افتد. درباره زمان برطرف کردن این مشکل هنوز هیچ صحبت و بیانیه‌ای وجود ندارد.

خبر مرتبط: اپل iOS 16.3 و watchOS 9.3 را منتشر کرد