به نظر می‌رسد که سامسونگ پیشنهادی جدید برای علاقمندان به خرید گوشی‌های تاشو، به‌خصوص کاربران اپل در نظر گرفته است. از این پس، می‌توانید به تعویض آیفون خود، هزینه‌ای دریافت و با آن اقدام به خرید گلکسی زد فولد 6 کنید.

هفته گذشته، شرکت سامسونگ گوشی گلکسی زد فولد 6 را معرفی کرد و این دستگاه تا تاریخ 24 جولای، برای پیش خرید در دسترس کاربران قرار دارد. حال این شرکت طرح جدیدی معرفی کرده که با تعویق آیفون خود با گلکسی زد فولد 6، می‌توانید تقریباً بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی، این تاشوی جدید را تهیه و امتحان کنید. باید خاطر نشان کنیم که این پیشنهاد برای تمامی مدل‌های آیفون صدق نمی‌کند.

در هنگام پیش خرید گوشی گلکسی زد فولد 6 در فروشگاه آنلاین شرکت سامسونگ، گزینه‌ای در دسترس است که به کمک آن، می‌توانید با تعویض آیفون خود، تخفیفی ویژه برای پیش خرید تاشوی جدید سامسونگ هدیه بگیرید. در این پیشنهاد، برخی مدل‌های آیفون با قیمتی بسیار عالی از شما خریداری می‌شود که تقریباً برابر با همان قیمتی است که آیفون‌تان را خریدید! در زیر لیستی از این پیشنهادها برای مدل‌های مختلف آیفون را قرار داده‌ایم:

  • با تعویض آیفون 13، 500 دلار تخفیف دریافت کنید. این گوشی با 599 دلار از اپل خریداری می‌شود.
  • با تعویض آیفون 14، 500 دلار تخفیف دریافت کنید. این گوشی با 699 دلار از اپل خریداری می‌شود.
  • با تعویض آیفون 14 پلاس، 600 دلار تخفیف دریافت کنید. این گوشی با قیمت 799 دلار از اپل خریداری می‌شود.
  • با تعویض آیفون 15، 500 دلار تخفیف دریافت کنید. این گوشی با قیمت 799 دلار از اپل خریداری می‌شود.
  • با تعویض آیفون 15 پلاس، 600 دلار تخفیف دریافت کنید. این گوشی با قیمت 899 دلار از اپل خریداری می‌شود.
  • با تعویض آیفون 15 پرو، 800 دلار تخفیف دریافت کنید. این گوشی با قیمت 999 دلار از اپل خریداری می‌شود.
  • با تعویض آیفون 15 پرو مکس، 1000 دلار تخفیف دریافت کنید. این گوشی با قیمت 1199 دلار از اپل خریداری می‌شود.
آیفون

علاوه بر این مدل‌های جدید، برخی مدل‌های قدیمی نیز در پیشنهاد تعویض آیفون سامسونگ یافت می‌شود. جالب است بدانید که این پیشنهاد تعویض مختص به آیفون نبوده و سامسونگ برای سایر برندها نیز این را گذاشته است، از جمله گوشی‌های خودش! در هر حال، اگر قصد خرید گلکسی زد فولد 6 را دارید، این پیشنهادها خوب و به صرفه به نظر می‌رسند.

در طی مدت زمان پیش خرید گلکسی زد فولد 6، می‌توانید تخفیفی ویژه نیز برای ارتقای حافظه آن دریافت کنید. برای مثال، در حال حاضر شما می‌توانید مدل 512 گیگابایتی را قیمت 256 گیگابایتی دریافت کنید! یا می‌توانید مدل یک ترابایتی را با قیمت 1919 دلار دریافت کنید که کمی پایین‌تر از قیمت اصلی نسخه 512 گیگابایتی، یعنی 2019 دلار است.

اگر تصمیم بگیرید نسخه‌ای محدود که مختص به ایک اوپراتور است را خریداری نمایید، از یک سال خدمات Care+ سامسونگ به صورت رایگان بهره‌مند خواهید شد. قیمت این سرویس ماهانه 13 دلار و سالیانه 259 دلار است و خدماتی از جمله تعداد تعمیرهای بی‌نهایت برای مشکلاتی چون افتادن و شکستن گوشی به شما ارائه خواهد شد. علاوه بر آن، پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته نیز به صورت آنلاین یا تماس تلفنی در خدمتتان قرار می‌گیرد.