امروز اولین تصاویر واقعی ویوو X200 پرو مینی لو رفت که جزئیات ظاهری دقیق این دستگاه به همراه برآمدگی بزرگ دوربینش را نشان می‌دهد.

با توجه به این که زمان زیادی با عرضه سری گوشی‌های ویوو X200 فاصله نداریم، هر روز اطلاعات و جزئیات بیشتری از این دستگاه‌های چینی به بیرون درز می‌کند. چندی پیش بازه قیمتی این سری گوشی لو رفته و حال تصاویری واقعی از جمع و جورترین مدل آن نیز در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

گوشی ویوو X200 پرو مینی دستگاهی جدید و البته جالب در جدیدترین سری پرچم‌دارهای این غول چینی است که ظاهر و اندازه‌ای کوچک‌تر از سایر دستگاه‌های این شرکت دارد. البته گوشی‌های کوچک، بازار چندان خوبی ندارند و باید دید برای دستگاه ساخته ویوو چه اتفاقی می‌افتد. اگر به خاطر داشته باشید، شرکت اپل سری مینی آیفون‌هایش را به دلیل فروش پایین ادامه نداد و آن را با سری پلاس جایگزین کرد. با این وجود، گوشی‌های کوچک نیز مشتری‌های خود را دارند و احتمالاً این دستگاه موردپسندشان قرار بگیرد.

اولین تصاویر واقعی ویوو X200 پرو مینی
اولین تصاویر واقعی ویوو X200 پرو مینی

در اولین تصاویر واقعی ویوو X200 پرو مینی می‌بینیم که این دستگاه ظاهری کوچک و جمع و جور دارد اما برآمدگی بزرگی برای دوربین در قسمت پشتی‌اش مشاهده می‌شود. طراحی آن چندان جدید نیست زیرا در تصاویر لو رفته قبلی، تقریباً از جزئیات آن خبر داشتیم اما این اولین بار است که با برآمدگی بزرگ دوربینش مواجه می‌شویم. در این قسمت، سه دوربین لحاظ شده که یکی از آنان، لنز تله‌فوتو است. قاب گوشی نیز خطوط سفیدی دارد که نشان‌دهنده جنس فلزی‌اش بوده و در کنار آن، در آخرین عکس، می‌توانیم پورت USB-C را در قسمت پایینی دستگاه مشاهده کنیم.

بر اساس اطلاعات لو رفته، می‌دانیم که مدل ویوو X200 پرو مینی قرار است نسخه‌ای کوچک‌تر از ویوو X200 پرو باشد. همین که اسم پرو را یدک می‌کشد، نشان می‌دهد که با محصولی ویژه از سوی ویوو طرف هستیم. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED LTPO است که دارای ویژگی‌های پرچم‌داری چون نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و رزولوشن 1.5K است. انتظار می‌رود در این دستگاه نیز از پردازنده Dimensity 9400 ساخته شرکت مدیاتک استفاده شود. مدل‌های ویوو X200 و ویوو X200 پرو نیز از همین چیپست استفاده می‌کنند.

در زمینه دوربین، انتظار داریم ویوو X200 پرو مینی دقیقاً مشابه با مدل پرو باشد. در حال حاضر بر طبق شایعات، مدل پرو دارای یک لنز 50 مگاپیکسلی Sony LYT-818 به عنوان دوربین اصلی بوده که با یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 200 مگاپیکسلی تله‌فوتوی پریسکوپی همراه شده است. این سری گوشی‌ها قرار است با رابط کاربری OriginOS 5 که بر پایه سیستم عامل اندروید 15 است عرضه شود و ظاهراً ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته و کاربردی برای آن در دسترس قرار گرفته است.