با ویوو ایکس 200 پرو، تجربه کاربری‌تان را به سطح بالاتری ببرید. ویوو X200 پرو با صفحه نمایش خیره‌کننده، دوربین حرفه‌ای و باتری قدرتمند، تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت ویوو قصد دارد در سری جدید گوشی‌های هوشمندش، سه مدل با نام‌های ایکس 200، ایکس 200 پلاس و ایکس 200 پرو را معرفی کند. در همین راستا، یک منبع معتبر در فضای مجازی، مشخصات فنی یکی از پرچمداران این سری را فاش کرده است. با توجه به جزئیات ارائه شده، به‌نظرمی‌رسد این مشخصات مربوط به مدل ایکس 200 پرو باشد.

این دستگاه از یک صفحه نمایش پیشرفته 1.5K 8T LTPO بهره می‌برد که با خمیدگی‌های بسیار باریک طراحی شده و دارای سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش است. همچنین، انتظار می‌رود این گوشی از یک پنل OLED با اندازه 6.7 اینچ بهره‌مند باشد.

ویوو ایکس 200 پرو

در بخش دوربین، ویوو ایکس 200 پرو به یک سیستم دوربین قدرتمند مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی ساخت سونی با فناوری 22 نانومتری و دیافراگم بزرگ خواهد بود. علاوه‌براین، دو دوربین دیگر شامل یک لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 200 مگاپیکسلی برای قابلیت‌های پیشرفته زوم و عکاسی ماکرو در نظر گرفته شده است.

این دستگاه به تراشه پیشرفته Dimensity 94000 مجهز شده است که عملکردی روان و سریع را تضمین می‌کند. همچنین، باتری سیلیکونی با ظرفیت تقریبی 6000 میلی‌آمپرساعت، امکان استفاده طولانی‌مدت از دستگاه را بدون نگرانی از اتمام شارژ فراهم می‌آورد.

ویوو ایکس 200 پرو علاوه‌بر سخت‌افزار قدرتمند، به ویژگی‌های کاربردی دیگری نیز مجهز شده است. مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68/69، دوام و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. همچنین، موتور X-axis تعبیه شده در این گوشی، تجربه کاربری را ارتقاء می‌بخشد.

استفاده از عبارت “GYDDY” در اطلاعات فاش شده که به معنای “همه چیزهایی که باید وجود داشته باشد، وجود دارد” است، نشان می‌دهد که ویوو قصد دارد با این گوشی، تمام انتظارات کاربران از یک گوشی هوشمند پرچمدار را برآورده سازد.