براساس اعلام رسمی اپل، عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو برای ورود به بازار جهانی در کشورهای چین، هنگ‌کنگ، سنگاپور و ژاپن عرضه شد.

پس‌از گذشت ماه‌ها از عرضه عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو در بازار ایالات متحده آمریکا، کمپانی اپل به‌صورت رسمی عرضه اولیه این گجت پوشیدنی 3499 دلاری را در بازار ژاپن، سنگاپور، چین و هنگ‌کنگ تایید کرد و گفت پیش‌فروش ویژن پرو ازتاریخ 13 ژوئن آغاز شده‌بود، اما از امروز کاربران می‌توانند به‌صورت حضوری یا آنلاین ثبت سفارش کنند.

ازطرف‌دیگر، کمپانی اپل برنامه‌های بیشتری برای عرضه جهانی ویژن پرو در کشورهای انگلستان، آلمان، استرالیا، فرانسه و کانادا ازتاریخ 12 جولای مصادف‌با 22 تیرماه دارد! رسانه‌های خبری می‌گویند ویژن پرو با تجربه‌ فراگیر و امکانات پیشرفته‌ای که درزمینه‌ دنیای سه‌بعدی ارائه می‌دهد، مورد استقبال علاقه‌مندان به‌فناوری قرار گرفته‌است. همچنین، باید اشاره کنیم این عینک هوشمت از صفحه‌نمایش بی‌نهایت بهره می‌برد که امکان استفاده از برنامه‌های مختلف به‌صورت همزمان را برای کاربران فراهم می‌کند.

عرضه جهانی ویژن پرو در چین و ژاپن آغاز شد

به‌روزرسانی سیستم‌عامل visionOS 2 شامل قابلیت‌های جدیدی مانند تبدیل عکس‌های دو بعدی به سه‌بعدی، شخصی‌سازی صفحه‌ی اصلی و ژست‌های حرکتی جدید برای سهولت در پیمایش رابط‌کاربری می‌شود؛ یکی از ویژگی‌های برجسته‌ ویژن پرو، سیستم تشخیص عنبیه‌ کاربر تحت‌عنوان Optic ID است که از عنبیه‌ کاربر برای باز کردن قفل عینک هوشمند استفاده می‌کند. فناوری موردنظر در راستای تلاش‌های اپل برای حفظ حریم خصوصی و ارتقای امنیت کاربران طراحی شده‌ و توانسته توجه متخصصان و منتقدان را جلب کند.

باوجود قیمت بالای ویژن پرو، این عینک هوشمند در مدت‌زمان کوتاهی در محیط‌های کاری مختلف، به‌ویژه توسط متخصصان حوزه‌ سلامت برای انجام عمل‌های جراحی و سایر نیازهای پزشکی به‌کار گرفته شده‌است؛ همچنین، اپل انتظار دارد با عرضه‌ گسترده‌تر این محصول، شاهد فروش بیشتر از‌آن در نهادهای مختلف باشد. پیش‌بینی‌ها می‌گوید ویژن پرو با قابلیت‌های پیشرفته‌، انقلابی در دنیای سه‌بعدی ایجاد کند و تجربه‌ای بی‌نظیر و فراتر از واقعیت را برای کاربران به‌ارمغان بیاورد.