هفته آینده بازی مورتال کمبت 1 منتشر می‌شود که شامل 12 Kameo Fighters می‌شود و گیمرها باید برای رسیدن به شخصیت‌های آن‌ها از مراحلی گذر کنند.

هفته آینده بازی مورتال کمبت 1 منتشر می‌شود که شامل ۱۵ Kameo Fighters نیز می‌شود و گیمرهای برای رسیدن به آن‌ها باید چندین مرحله و ماموریت را انجام دهند.

براساس آخرین گزارش‌ها، بازی مورتال کمبت 1 تا هفته آینده با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و طیف وسیعی از حرکات خشونت‌آمیز دردسترس طرفداران این بازی بسیار قدیمی و نوستالژیک قرار می‌گیرد. نسخه جدید بازی از مکانیزم Tag Team استفاده می‌کند که پلیرهای اجازه می‌دهد با یک جنگجوی پشتیبانی تحت‌عنوان Kameo Fighters به قلب دشمنان بزنند. همچنین، مورتال کمبت 1 از یک داستان کاملا حماسی و جدید برخوردار است که به‌عرضه به‌روزرسانی‌های فصلی و ارائه ویژگی‌ها و ماموریت‌های جدیدتر باعث می‌شود تجربه کاربری بهبود یابد.

تاریخ عرضه مورتال کمبت ۱

باوجوداینکه استودیو NetherRealm قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را برای بازی ویدئویی مورتال کمبت 1 ارائه می‌کند، اما باید به‌یاد داشته باشیم که این نسخه به‌شدت برپایه عناصر نوستالژی و قدیمی ساخته شده که عموما در نسخه‌های قبلی یا سایر بازی‌های ویدئویی دیده نمی‌شود. علاوه‌براین، بازی Mortal Kombat 1 شامل پانزده کاراکتر می‌شود که گیمرها برای به‌دست آوردن‌ آن‌ها تلاش کنند؛ البته باشد ذکر کنیم یک کاراکتر به‌صورت پیش‌فرض دردسترس قرار دارد که پلیرها می‌توانندد از آن به‌عنوان نیروی پشتیبان بهره‌مند شوند.

شاید برایتان جالب باشد که پنج جنگجوی کلاسیک در میان Kameo Fighters بازی وجود دارد که شامل Sub-Zero Scorpion ،Kung Lao ،Shujinko و Motaro می‌شود؛ البته این جنگجویان مهم‌ترین و معروف‌ترین کاراکترهای بازی هستند که دراین بخش قرار می‌گیرد، اما برای دست‌یابی به سایر کاراکترها باید تا زمان انتشار بازی صبور باشید. اما برای اینکه بدانید چطور این جنگجویان افسانه‌ای را آزاد کنید باید روش‌های زیر را دنبال کنید.

جنگجویان کلاسیک در مورتال کمبت ۱

در ابتدا باید گفت زمانی Kameo Fighters آزاد می‌شوند که پروفایل پلیر در مورتال کمبت ۱ ارتقا یابد؛ راه‌های متفاوتی برای ارتقا سطح حساب‌کاربری بازی وجود دارد، اما ما تنها درباره سطح (Level) پلیرهای صحبت می‌کنیم که در سمت چپ بالای تصویر قابل‌مشاهده خواهد بود. بنابراین تنها روشی که برای آزادسازی یا فعال‌سازی Kameo Fighters وجود دارد آن است که گیمرها به انجام مبارزه‌های مختلف درحالت آفلاین یا آنلاین بپردازند؛ در این‌صورت گیمرهای با به‌دست آوردن XP بیشتر قادر خواهند بود درمراحلی از بازی سطح خودشان را ارتقا داده و جنگجویان کلاسیک را آزاد کنند. به‌عنوان مثال Scorpion در سطح ۵ آزاد می‌شود و Sub-Zero در سطح ۱۰ دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. سایر جنگجویان نیز در سطح‌های بالاتر فعال می‌شوند و می‌توان از آن به‌عنوان نیروی پشتیبان استفاده کرد.

یادآوری می‌شود که بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ نوزدهم سپتامبر برابر با ۲۸ شهریور برای کنسول‌های PS5، Xbox Series X/S، PC و Nintendo Switch منتشر می‌شود؛ اگرچه پلیرهایی که نسخه‌های پریمیوم و کالکتور را خریداری کرده‌اند می‌توانند از امروز بازی روی کامپیوتر یا کنسول‌هایشان داشته باشند.

اخبار مرتبط: