در آستانه عرضه تبلت میان‌رده جدید کمپانی سامسونگ به بازار، گیک بنچ بررسی‌های خود را روی این مدل انجام داده و اطلاعات آن را در اختیار کاربران قرار داد.

سامسونگ همچنان تبلت‌های مختلفی تولید و راهی بازار می‌کند و پس از عرضه چندین مدل با قیمت‌های مقرون به صرفه مانند Galaxy Tab A9 یا گزینه‌های سطح بالایی مثل Tab S9 Ultra، غول کره‌ای هنوز به ارائه مدل‌های جدید ادامه می‌دهد. سامسونگ حالا در حال تولید محصولی دیگر و عرضه آن به بازار با قیمتی استاندارد است.

تبلت جدید سامسونگ که اطلاعاتش در بنچمارک گیک‌بنچ موجود است، احتمالا یک دستگاه میان‌رده بین Galaxy Tab A9 و Galaxy Tab S9 FE خواهد بود. سامسونگ هنوز نام رسمی این مدل را اعلام نکرده، اما می‌توان حدس زد که اسم این سری جدید گلکسی تب‌اس 9 لایت یا گلکسی تب‌اس 8 خواهد بود.

طبق لیست گیک‌بنچ شماره مدل تبلت مذکور SM-P620 است و انتظار می‌رود پردازنده میان‌رده Exynos 1280 که یک چیپست 5 نانومتری دارای دو هسته CPU با کارایی بالا و شش هسته CPU کم‌مصرف است برای این تبلت استفاده شده باشد.

این دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای امتیاز 930 و در تست‌های چند هسته‌ای امتیاز 1843 را کسب کرد. همچنین رم 4 گیگابایتی و قابلیت اجرا روی آخرین سیستم عامل اندروید 14 از دیگر ویژگی‌های آن خواهد بود.

این اطلاعات نشان می‌دهد که تبلت جدید در مقایسه با مدل +Galaxy Tab A9 که دارای تراشه ۶ نانومتری قدیمی‌تر است، عملکرد بهتری خواهد داشت، اما احتمالاً عملکردش به پای Galaxy Tab S9 FE نمی‌رسد.

از آنجا که اطلاعات این تبلت سامسونگ حالا در گیک بنچ موجود است، احتمالا تا قبل از پایان سال 2024 شاهد عرضه این تبلت باشیم، اما هنوز تاریخ انتشار و حتی نام آن مشخص نیست. بنابراین، به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر برای عرضه این تبلت منتظر بمانیم.

اخبار مرتبط: