محدودیت ۲۸۰ کاراکتری برای نوشتن پست در توییتر وجود دارد. اما این محدودیت برای مشترکان سرویس توییتر بلو به ۲۵ هزار کاراکتر افزایش پیدا کرده است.

از زمانی که ایلان ماسک مالک توییتر شد، تغییرات زیادی برای کسب درآمد از توییتر اعمال شده است. یکی از تغییرات اصلی معرفی اشتراک پولی «توییتر بلو» با ارائه دسترسی‌ها و قابلیت‌های بیشتر نسبت به نسخه رایگان است که اسفند ۱۴۰۱ معرفی شد.

بر اساس توییت یکی از کارمندان شرکت توییتر یعنی پراچی پودار، مشترکان توییتر بلو می‌توانند از این به بعد، از ۲۵۰۰۰ کاراکتر برای نوشتن توییت خود استاده کنند. پیش از این، سقف مجاز برای آنها ۱۰ هزار کاراکتر بود، که تعداد کمی نیست. پس از تغییر مالکیت به ایلان ماسک، تغییرات زیادی در توییتر انجام شده که این هم یکی از آنهاست.

توییتر آبی

به نظر می‌رسد جامعه هدف این تغییر، نویسندگان، خبرنگاران و بلاگرها باشند. همچنین افرادی که علاقمند به اشتراک‌گذاری اخبار، تحقیقات و مقالات هستند هم از این تغییر استقبال خواهند کرد. نکته مهم این است که این تغییر ممکن است باعث تخریب یکی از نکاتی که توییتر را از دیگر پلتفرم‌ها متمایز می‌کرد شود. در گذشته توییتر همواره به خاطر پست‌های کوتاه و سریع خود شناخته می‌شد که ممکن است در آینده این مسئله دستخوش تغییر شود.

در حال حاضر، توییتر حدود ۳۵۳ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد که بیش از ۸۰ میلیون از آن‌ها از ایالات متحده آمریکا هستند. جالب اینجاست که این اعداد نشان‌دهنده کاهش کاربران فعال توییتر نسبت به سال قبل است. بنابراین جای تعجب ندارد که این شرکت در تلاش برای به‌روزرسانی این پلتفرم با معرفی قابلیت‌های جدید است.

نظر شما چیست؟ آیا با توجه به محدودیت کمتر سرویس توییتر بلو علاقمند به تهیه اشتراک آن هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: