از امروز قابلیت استوری به Twitch اضافه شده و تا پایان همین هفته در دسترس همه استریمرها قرار می‌گیرد، البته برای استفاده شرایط خاصی دارد.

پلتفرم آنلاین مشاهده استریم Twitch (توییچ) میان نوجوانان و علاقمندان صنعت گیم طرفداران زیادی دارد. کاربران می‌توانند در این پلتفرم به مشاهده زنده استریم دیگران بپردازند یا به‌عنوان استریمر، محتوای خود را در دسترس کاربران قرار دهند. یکی از مشکلات این پلتفرم، حذف ارتباط بین استریمر و مخاطبان او هنگام پایان استریم است. در این حالت استریمرها و تولیدکنندگان محتوا فقط با قرار دادن متن می‌توانستند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، اما امروز اعلام شد برای رفع این مشکل و تسهیل ارتباط در این شبکه، قابلیت استوری به Twitch اضافه شده و در اختیار استریمرها قرار گرفته تا به سادگی با قرار دادن ویدیو کوتاه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

توییچ استوری را برای کاربران اضافه می‌کند

همچنین با حذف استوری Twitch پس از ۴۸ ساعت، محیط کاربران شلوغ نشود و محتوایی که برای استفاده موقت قرار گرفته بود به‌صورت خودکار حذف شود. البته تیر ماه شرکت توییچ قابلیت استوری را معرفی کرده بود، اما از امروز و با نصب آخرین نسخه اپلیکیشن توییچ کاربران می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. در ابتدا، قابلیت استوری فقط برای استریمرهایی که با توییچ همکاری می‌کنند و در ۳۰ روز گذشته حداقل یک‌بار استریم کرده‌اند فعال شده، اما تا پایان همین هفته برای تمام استریمرها در دسترس قرار خواهد گرفت.

کاربران پس از ورود به اپلیکیشن Twitch، استوری استریمرهایی که دنبال می‌کنند را در نوار بالای صفحه مشاهده خواهند کرد. علاوه‌بر آن استریمرها با حداقل ۳۰ مشترک (دنبال‌کنندگانی که با پرداخت مبلغ از محتواهای ویژه بهره‌مند می‌شوند) قابلیت افزودن استوری مخصوص مشترکان را خواهند داشت. استریمرها قابلیت دسترسی به آمار مشاهده استوری را حتی برای استوری‌های قدیمی خواهند داشت. مخاطبان هم پس از اینکه استوری قرار گرفت اعلان مخصوص آن را دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط: