برنامه متن‌محور تردز که به‌عنوان رقیب توییتر کار خود را شروع کرده است، به‌دلیل ارسال اعلان‌های زیاد مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

برنامه متن‌محور تردز که توسط کمپانی متا توسعه و گسترش یافت به‌عنوان رقیب اصلی توییتر وارد دنیای فناوری شد و اکنون بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد که به‌صورت مستقیم از اینستاگرام وارد آن شده‌اند. این رسانه‌ اجتماعی از رابط کاربری مشابه توییتر بهره‌ می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد افکار و ایده‌های خود را در قالب یک پست با مخاطبان به‌اشتراک بگذارند.

رسانه اجتماعی جدید که با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران و علاقه‌مندان حوزه فناوری مواجه است، به‌نظر می‌رسد اگر کاربران بخش اعلا‌ن‌های خود را مدیریت نکنند در ادامه استفاده از این اپلیکیشن به‌مشکل‌های زیاد برمی‌خورند. برای مثال، تردز تمامی اعلان‌های مربوط به فالور‌های جدید و مخاطبانی که از طریق اینستاگرام وارد تردز می‌شوند را برای کاربران ارسال می‌کند؛ این موضوع می‌تواند برای افراد بسیاری آزاردهنده باشد.

براین‌اساس، از یک روش می‌توان برای مدیریت اعلان‌های تردز استفاده کرد که در ادامه به شما آموزش می‌دهیم:

مراحل ختاموش کردن نوتیفیکشن تردز
  1. وارد برنامه شوید، سپس روی آیکون پروفایل سمت راست پایین صفحه کلیک کنید؛
  2. سمت راست بالا، روی منو دو خطی کلیک کنید؛
  3. گزینه اعلان‌ها (Notifications) را انتخاب کنید؛
  4. اگر قصد دارید اعلان‌ها را برای مدت‌زمان کوتاهی متوقف کنید از گزینه «Pause All» استفاده کنید، پس از انتخاب آن چند گزینه جدید بین ۱۵ دقیقه تا ۸ ساعت به شما نشان داده می‌شود؛
  5. اگر علاقه ندارید از ورود مخاطبان اینستاگرامی مطلع شوید از گزینه «Following and followers» استفاده کنید؛ در این قسمت گزینه‌های جدید‌تری برای متوقف کردن پیشنهاد کاربران و دنبال‌کنندگان جدید را می‌یابید.
نوتیفیکیشن تردز

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گزینه‌ آخر مربوط به افرادی می‌شود که شما در برنامه اینستاگرام دنبال می‌کنید و اگر روزی به تردز بپیوندند برای شما اعلان ارسال می‌شود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم آن را غیرفعال کنید تا در آینده برای شما باعث دردسر نشود.

اخبار مرتبط: حذف اکانت Threads منجر به پاک شدن اکانت اینستاگرام می‌شود