ماسک پس از تغییر لوگو توییتر با دوج‌کوین، گامی بزرگتر در جهت تبدیل کردن این شبکه اجتماعی به یک پلتفرم تبادل رمز ارز برداشته است. ماسک همکاری توییتر و eToro را نهایی کرده تا بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر فعال را قادر سازد از داخل برنامه به تجارت ارز دیجیتال دسترسی داشته باشند. خبر همکاری بین این دو شرکت ابتدا توسط eToro پنج‌شنبه گذشته اعلام شد.

eToro یک سرویس کارگزاری آنلاین است که کاربران می‌توانند سهام و سایر دارایی‌ها را خریداری کنند یا بفروشند. این شرکت ابتدا در سال ۲۰۰۷، خدمات معاملاتی را برای دارایی‌های سنتی مانند سهام ارائه می‌کرد. اما در سال ۲۰۱۹، تجارت رمز ارز را به عنوان بخشی از سرویس‌های خدماتی خود اضافه کرد. طبق آمار Statista، شرکت ای‌تورو در اوایل سال ۲۰۲۲ به ۳۰ میلیون کاربر فعال رسید.

توییتر به کاربران اجازه می دهد در معاملات سهام شرکت کنند

مدیرعامل eToro اعلام کرد شروع همکاری با توییتر تحت عنوان Cashtags$ بسیار هیجان‌انگیز است. این سرویس از پنجشنبه در دسترس کاربران قرار گرفته و به افراد امکان می‌دهد که قیمت ارزهای دیجیتال را در لحظه مشاهده کنند و برای معامله به پلتفرم eToro بروند. وقتی کاربر یک سهام را در توییتر جستجو می‌کند گزینه‌ای با عنوان «View on eToro» ظاهر می‌شود که او را به سایت eToro می‌برد. چنین امکانی در توییتر در راستای هدف ماسک برای تبدیل این شبکه به یک برنامه جامع ایجاد شده است.

سال گذشته، eToro به منظور گسترش فعالیت خود در بازار آمریکا، پلتفرم معاملاتی گتسبی را به مبلغ ۵۰ میلیون دلار خریداری کرد. مالکین eToro انتظار دارند کاربران این شبکه معاملاتی پس از مشارکت با توییتر افزایش یابد.

اخبار مرتبط: جایگزینی لوگوی توییتر با تصویر دوج کوین