در اقدامی کاملا غیر منتظره، ایلان ماسک روز سه‌شنبه لوگوی توییتر را با عکسی از رمز ارز دوج کوین جایگزین کرد. این تصویر گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی توییتر در نسخه وب ظاهر می شود.

علاقه ایلان ماسک به دوج کوین بر کسی پوشیده نیست، به نظر می‌رسد تصمیم او برای جایگزینی لوگوی توییتر با تصویری از دوج کوین ممکن است تحت تاثیر قولی باشد که به یک کاربر داده بود. ماسک عکسی از مکالمه با یک کاربر به اشتراک گذاشت که از او پرسیده بود نیازی به پلتفرم جدیدی وجود دارد یا خیر. این کاربر در جواب به او پیشنهاد کرد که توییتر را بخرد و لوگوی آن را با دوج کوین عوض کند.

به گزارش رویترز، ماسک با یک شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری مواجه است که او را به اجرای یک طرح هرمی برای حمایت از دوج کوین متهم می‌کند. سرمایه گذاران ادعا می‌کنند که ماسک قیمت این رمز ارز را تا حد بسیار زیادی در دو سال افزایش داده است.

لوگو جدید صفحه توییتر

دوج کوین ابتدا در سال ۲۰۱۳ توسط مهندسان نرم افزار بیلی مارکوس و جکسون پالمر وارد بازار رمز ارزها شد. به لطف اقدامات اخیر ماسک، قیمت دوج کوین بالا رفته و گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد که ارزش این ارز تا ۳۰٪ افزایش یافته است.

به نقل از برخی سایت‌های خبری، این اقدام ماسک یک شوخی بود که دو روز پس از دروغ اول آوریل انجام شد. حال باید منتظر ماند و دید آیا ماسک دوباره تصمیم به استفاده مجدد از لوگو اصلی توییتر می‌گیرد یا خیر.

اخبار مرتبط: الگوریتم پیشنهاد توییتر حالا در گیت‌هاب