سامسونگ به‌تازگی گوشی‌های تاشو جدیدش را معرفی کرده که در اینجا دلایلی را بررسی می‌کنیم که ممکن است شما را به خرید گلکسی زد فلیپ 6 ترغیب کند.

در نگاه اول، به‌نظر می‌رسد گلکسی زد فلیپ 6 تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی نداشته است، اما همچنان بهترین گوشی تاشو فلیپی است که سامسونگ تاکنون تولید کرده است و احتمالاً به پرفروش‌ترین گوشی تاشو در سال 2024 تبدیل خواهد شد. ظاهر گلکسی زد فلیپ 6 فریبنده است و فوق‌العاده به‌نظرمی‌رسد.

در ویدیویی که مشاهده می‌کنید، نگاهی دقیق‌تر به گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ از دیدگاه یک کاربر فعلی فلیپ می‌اندازیم. اگر شما هم از کاربران فلیپ هستید و درباره ارتقا به مدل جدید و خرید گلکسی زد فلیپ 6 مردد هستید، این ویدیو به شما کمک می‌کند. در ادامه، پنج دلیل برای ارتقا به مدل جدید را بررسی می‌کنیم.

به‌طورخلاصه، پنج دلیل برتر شامل طراحی بهبودیافته با لبه‌های تخت، ارتقاء دوربین به 50 مگاپیکسل، باتری بزرگ‌تر و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 8 می‌شود. علاوه‌براین، برای اولین بار در سری گلکسی زد فلیپ، این مدل جدید دارای محفظه بخار برای بهبود خنک‌کنندگی است. در پایان ویدیو نیز به چند ویژگی اضافی اشاره شده که توصیه می‌کنیم ویدیو را تماشا کنید تا از آن باخبر شوید.