تازه‌ترین مصاحبه جدید تاد هاوارد نشان می‌دهد بازسازی نسخه‌های قدیمی Fallout 1 و Fallout 2 دردستور کار استودیو بازی‌سازی Bethesda قرار ندارد.

پلیرهای قدیمی و پرشور سری بازی‌های Fallout که آرزوی بازسازی اولین عناوین این مجموعه را دارند، باید خبر بدی را ازسوی رئیس استودیوی بازی‌سازی بتسدا، تاد هاوارد بشنوند. باوجود درخواست‌های مکرر گیمرها، به‌نظر می‌رسد پروژه بازسازی عناوین کلاسیک Fallout 1 و Fallout 2 ساخته‌ استودیو Interplay در آینده‌ نزدیک اتفاق نخواهد افتاد؛ ازاین‌سو، پلیرها باید مدت‌زمان بیشتری را برای نسخه Remake صبور باشند.

طی سال‌های گذشته، بازی‌های جذابی معرفی شدند، اما برخی بازی‌های ویدئویی مانند نسخه‌های کلاسیک Fallout 1 و Fallout 2 به‌عنوان بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی شناخته می‌شوند. البته گذر زمان به‌وضوح روی این عناوین تاثیر گذاشته و این‌موضوع دربخش گرافیک و کنترل بازی مشهود است. ازطرف‌دیگر، باید درنظر داشته باشیم هردو بازی در اواخر دهه‌ 1990 عرضه شدند؛ پس جای تعجبی نیست که از لحاظ بصری و فنی، چندان به‌روز نیستند.

نسخه‌های قدیمی Fallout 1 و 2 دست‌نخورده باقی می‌مانند

درحال‌حاضر، بسیاری از طرفداران آرزوی بازسازی عناوین Fallout 1 و Fallout 2 را درسرمی‌پرورانند تا ضمن رفع مشکلات ظاهری و گرافیکی عناوین اصلی، امکان تجربه‌ آن‌ها را به‌صورت اول شخص داشته باشند! باید یادآور شویم، نسخه Fallout 3 اولین بازی سه‌بعدی از فرانچایز Fallout محسوب می‌شد؛ به‌همین‌دلیل، پلیرهای قدیمی درخواست بازسازی نسخه‌های کلاسیک دهه 90 را دارند.

رئیس استودیوی بازی‌سازی بتسدا، تاد هاوارد، درخصوص احتمال ساخت نسخه Remake صحبت کرده‌است، اما پاسخ او چندان باب میل طرفداران نخواهد بود. تاد هاوارد در مصاحبه‌ای با یوتیوبر محبوب MrMattyPlays گفت بازسازی یا بازنگاری عناوین Fallout 1 و Fallout 2 در دستور کار استودیو بتسدا قرار ندارد. هاوارد تاکید کرد اولویت اصلی استودیوی بتسدا اطمینان از قابل‌اجرا بودن عناوین کلاسیک نقش‌آفرینی استودیوی Interplay روی پلتفرم PC است.

علاوه‌براین، هاوارد می‌گوید جذابیت‌های نسخه‌های کلاسیک به‌همان قدیمی بودنشان مربوط می‌شود؛ بنابراین، ساخت نسخه بازسازی‌شده نمی‌تواند آن‌قدرها برای گیمرها جذابیت‌های سال‌های دور را داشته باشد. همچنین، هاوارد می‌گوید ایده توسعه پورت‌های کنسولی Fallout 1 و Fallout 2 برای نسل فعلی می‌تواند پروژه بسیار طولانی و زمان‌بری باشد؛ ازاین‌سو، توسعه‌دهندگان در استودو Bethesda ترجیح می‌دهند وقت‌و‌هزینه را روی ساخت بازی‌های جدیدتر کنند.