مانیتور گیمینگ Titan Army که با اسم P2710R-Pro شناخته می‌شود، امروز به صورت رسمی معرفی و عرضه شد که ویژگی‌هایی هیجان‌انگیز با قیمتی به صرفه ارائه می‌دهد.

مانیتور گیمینگ Titan Army در حد و اندازه 27 اینچ بوده و با قیمت 140 دلار در دسترس قرار دارد. این مانیتور را می‌توانید در حال حاضر، از وبسایت خرده‌فروشی JD تهیه کنید. مانیتور P2710R-Pro صفحه نمایشی از جنس IPS با رزولوشن 2K یا 2560x1440p و نرخ تازه‌سازی 180 هرتز ارائه می‌دهد که تجربه‌ای بسیار روان و دیدنی را خلق کرده و مناسب بازی‌های بسیار سریع است. زمان پاسخگویی مانیتور برابر با یک میلی‌ثانیه بوده که تجربه‌ای به دور از موشن بلور، روان و واضح از بازی‌های روز دنیا را تقدیمتان می‌کند. حداکثر روشنایی مانیتور به 500 نیت رسیده و نسبت کنتراست رنگی آن برابر با 1000:1 بوده که تصاویری روشن و واضح ارائه می‌کند و رنگ مشکی را به شکلی دیدنی به نمایش می‌گذارد.

طیف رنگی این مانیتور در یک کلام، فوق‌العاده بوده و هر تصویری در هر شکل و قالبی که بخواهید را به نمایش بگذارد. این دستگاه 99 درصد sRGB، صد در صد Adobe RGB و 105 درصد NTSC را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر آن، 95 درصد DCI-P3 نیز در این مانیتور ارائه می‌شود که تصاویری بسیار زنده با رنگ‌هایی واضح تقدیمتان کرده و آن را به انتخابی هوشمندانه برای تولید محتوا و کارهای مربوط به طراحی تبدیل می‌کند. علاوه بر آن، دستگاه تکنولوژی HDR500 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که تصاویری بسیار واقع‌گرایانه خلق می‌کند و آن را تبدیل به بهترین انتخاب برای گیمینگ و کارهای مالتی‌مدیا خواهد کرد.

مانیتور گیمینگ Titan Army با استندی عرضه می‌شود که ارتفاع آن را به راحتی می‌توانید تغییر دهید یا اقدام به چرخاندن و تغییر درجه آن کنید و در هر زاویه‌ای که برایتان راحت است، آن را تنظیم کنید. علاوه بر آن، مانیتور استاندارد VESA را نیز دارد که به راحتی می‌توانید آن را به دیوار وصل کرده و تجربه‌ای راحت و متفاوت داشته باشید.

از جمله اتصالات مانیتور P2710R-Pro می‌توان به دو پورت HDMI 2.0، یک پورت DP1.4 و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد که باعث می‌شود به راحتی هر دستگاهی که بخواهید را وصل کنید. این دستگاه دارای تکنولوژی Adaptive-Sync نیز بوده که باعث می‌شود نرخ تازه‌سازی صفحه با کارت گرافیک هماهنگ شود و تجربه‌ای عالی و به دور از هر گونه پارگی تصویر در بازی‌های مختلف داشته باشید.

مانیتور گیمینگ Titan Army حالتی به نام Game+ دارد که کیفیت بصری بازی‌ها را بهبود بخشیده و به کمک سخت‌افزار، فیلتر نور آبی نیز دارد تا از چشمان شما محافظت کند. 12 سناریوی مختلف نیز بر روی این مانیتور برنامه‌ریزی شده که می‌تواند برای انواع بازی‌ها و فیلم‌های مختلف مناسب باشد و تجربه‌ای خوب تقدیمتان کند. در نهایت، ویژگی‌هایی چون روزولوشن 4K و نرخ بهینه‌سازی 60 هرتز، VRR و ALLM نیز توسط این دستگاه پشتیبانی می‌شود که آن را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای کنسول‌ها می‌کند.