همانطور که می‌دانید، اپل به تازگی هدست شگفت‌انگیز خود، یعنی ویژن پرو را در بازارهای خارج از ایالات متحده نیز عرضه کرده است. حال، تیم کوک، مدیر عامل اپل در تجربه استفاده روزانه ویژن پرو را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

با عرضه در بازارهای جهانی، فروش و محبوبیت هدست ویژن پرو بالا رفته و انتظار می‌رود در چهار ماهه بعدی امسال، بالاتر نیز برود. تیم کوک همیشه مشتاق به تبلیغ محصولات مختلف اپل است که تحت مدیریت وی خلق شده‌اند و حال، ویژن پرو یکی از آخرین این محصولات است. از زمان عرضه، این هدست هایپ و اشتیاق فراوانی به دنبال داشته اما حدس و گمان‌هایی نیز در مورد توان پردازشی آن وجود داشت. حال می‌توانیم مطمئن شویم که این دستگاه توان رقابت با امثال هدست Quest ساخته شرکت متا را دارد.

تجربه استفاده روزانه ویژن پرو نشان می‌دهد که این هدست، برای بهبود تمامی جوانب زندگی روزمره، از قبیل بازی کردن، بهره‌وری و کار و حتی سرگرمی خلق شده است. تیم کوک در رابطه با تجربه‌اش عنوان کرد که از این هدست برای تماشای سریال Ted Lasso، محصول شبکه استریم اپل تی وی پلاس استفاده کرده است! وی عنوان کرد: «برای من، تجربه‌ای عالی است که به هر شکلی که بخواهم، بشینم یا دراز بکشم و از محتوایی که می‌توانم تماشا کنم، در صفحه نمایشی بسیار بزرگ و با کیفیت لذت ببرم. میزان سرگرمی که این هدست به شما می‌دهد، به طرز شگفت‌انگیزی غیرقابل باور است!»

استفاده روزانه ویژن پرو

مدیر عامل اپل عنوان کرد که هدست ویژن برای مولتی تسکینگ یا همان انجام کارهای مختلف به صورت همزمان نیز عالیست زیرا اجازه باز کردن پنجره‌ها و برنامه‌های بسیاری را بدون کوچک‌ترین مشکل به کاربر می‌دهد. به گفته وی، توضیح تجربه استفاده روزانه از ویژن پرو کمی سخت بوده و کاربرانی که به هر شکل تمایلی به تهیه این هدست دارند، بهتر است با امتحان کردن نسخه دموی آن، از قابلیت‌هایش آگاه و خود تجربه‌ای از ویژگی‌های مختلفش داشته باشند. به گفته وی، توضیح در مورد تجربه‌ای سه بعدی، در دنیایی دو بعدی کاری سخت و دشوار است.

استفاده از ویژن پرو و کار کردن با آن، بسیار ساده بوده و به گفته تیم کوک، اگر می‌توانید با یک آیفون کار کنید، مشکلی در کار کردن با این هدست نیز نخواهید داشت و حرکات دستوری آن، دقیقاً مشابه با کارکرد مغز شما طراحی شده‌اند! وی برخی از قابلیت‌های این هدست را، همچون تماشای ویدئوها و تصاویر شخصی به صورت سه‌بعدی، بسیار احساسی و دراماتیک خواند. این هدست یکی از بزرگ‌ترین نوآوری‌ها در زمینه تکنولوژی و مهندسی است و شرکت اپل برای ساخت آن، حدود 5 هزار ثبت اختراع انجام داده است!

درست است که هدست ویژن پرو نسبت به رقبای خود گران قیمت‌تر است اما ویژگی‌ها، کاربردها و امکانات پیشرفته‌ای دارد که به طور قطع می‌توان گفت در میان هیچکدام از رقبای موجود در بازار یافت نمی‌شوند. تجربه این هدست، به طور قطع زندگی را برای کاربران راحت‌تر کرده و تکنولوژی بسیار پیشرفته و شگفت‌انگیز در اختیارتان قرار می‌دهد.