تقریباً یک سال از عرضه Threads، پلتفرم میکروبلاگینگ شرکت متا گذشت. این دستگاه رکوردهای زیادی شکست و توانست در پنج روز اول بیش از 100 میلیون کاربر به دست آورد. حال با رسیدن به سالگرد Threads این پلتفرم ویژگی جذابی در دسترس کاربران قرار داده است.

در روز چهارشنبه، مارک زاکربرگ، رئیس متا، اعلام کرد که پلتفرم Threads موفق به جذب 175 میلیون کاربر شده است. این پلتفرم، پس از خریده شدن توییتر توسط ایلان ماسک و نارضایتی کاربران از مدیریت وی روی کار آمد و بسیاری از کاربران سابق توییتر را جذب خود کرد. در ابتدا این پلتفرم قابلیت‌های اندکی داشت اما با گذر زمان، مشکلاتش رفع و ویژگی‌های بیشتری در دسترس کاربران قرار گرفتند. در حال حاضر، این پلتفرم قابلیت‌هایی چون نسخه وب، ترجمه درون برنامه‌ای، جستجوی پیشرفته، جابجایی سریع بین اکانت‌های مختلف، تگ، API و... دارد.

سالگرد Threads

حال در سالگرد Threads شرکت متا اقدام به انتشار آپدیتی برای نسخه موبایل این پلتفرم کرده است که قابلیت آیکون‎های شخصی سازی شده را به آن اضافه می‌کند. در حال حاضر، حدود پنج آیکون علاوه بر آیکون‌های پیش فرض در دسترس است که کاربران می‌توانند آنان را انتخاب کنند. از امروز تا تاریخ 12 جولای، هر روز قرار است آیکونی جدید به این لیست اضافه شود و شما می‌توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید که این آیکون‌ها نه توسط سازندگان، بلکه توسط خود کاربران این پلتفرم خلق شده‌اند.

نحوه تغییر آیکون‌ها در Threads به این شکل است که بر روی پنجره پروفایل کلیک کرده، بر روی آیکون کیک تولد در بالای صفحه کلیک می‌کنید و یکی از آیکون‌هایی که در دسترس‌تان قرار داد را به دلخواه انتخاب می‌کنید تا اعمال شود. فقط مطمئن شوید که برنامه را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده‌اید تا در اجرای آن به مشکل نخورید. پلتفرم Threads در حال حاضر بر روی آیفون نیز در دسترس است اما برای اجرای آن، نیازمند iOS 15.1 به بالا هستید.