طبق آخرین گزارشها، شبکه متنمحور تردز با مشکلات فراوانی دستوپنجه نرم میکند، اما قصد دارد برای جذب مخاطب نسخه تحت وب را به این برنامه اضافه کند.
در دنیا فناوری و رسانههای اجتماعی، نوآوری همیشه بهعنوان عنصری تعیینکننده نقش ایفا میکند و بسیاری از کمپانیها مانند توییتر و متا برای رقابت بایکدیگر همواره قابلیتهای جدیدی را دراختیار کاربران قرار میدهند تا افراد بیشتری جذب پلتفرمهایشان شوند. همانطور که میدانید طی ماههای گذشته توییتر یا X با مشکلات فراوانی روبهرو بوده و بیشتر کاربران از نحوه مدیریتی و ارائه سرویس خدماتی پلتفرم یادشده نارضایتیهای زیادی دارند.
برهمیناساس، کمپانی تصمیم گرفت از فرصت پیشآمده حداکثر استفاده را کرده و با معرفی شبکه متنمحور جدیدی مشابه توییتر قصد داشت بیشتر کاربران این پلتفرم رسانهای را جذب اپلیکیشناش کند. طبق آمار و ارقام، بهنظر میرسید کمپانی متا و تیم تردز اینستاگرام موفق به جذب کاربران زیادی شدند و طی ده روز ابتدایی توانستند بیش از ۱۵۰ میلیون اکانت و ۴۹ میلیون کاربر فعال ثبت کند که یکسوم کل کاربران توییتر در سالهای اخیر محسوب میشود. با اینحال، پس از گذشت دو هفته، تردز بهدلیل نداشتن رابط کاربری و قابلیتهای جذاب باسرعت زیادی کاربرانش را از دست داد و از ۴۹ میلیون کاربر فعال به ۲۳ میلیون رسید؛ حتی گزارشهای مربوط به ابتدای ماه جاری میلادی نشان میدهد این تعداد کاربران فعال به ۸ میلیون و میانگین استفاده روزانه بهکمتر از ۲ دقیقه رسیده است.
طبق نظرهای کارشناسان و فعالان حوزه رسانه، حرکت کمپانی متا و معرفی شبکه اجتماعی جدیدی مشابه توییتر جسورانه تلقی میشود، چراکه برای جذب کاربران این شبکه اجتماعی تصمیمی عجولانه و بدون پشتیبانیهای لازم را گرفته شد و این احتمال وجود دارد که شبکه اجتماعی مانند بسیاری از اپلیکیشنهای دیگر با شکست سنگینی مواجه شود. البته مارک زاکربرگ، هفته گذشته طی مصاحبهای بیان کرد بهزودی قابلیتهای زیادی مانند نسخه تحت وب و نوار جستوجوی به این پلتفرم اضافه میشود.
رویترز، بهنقل از زاکربرگ، گزارش میدهد که شبکه نوظهور تردز بهزودی با ارائه ویژگیهای متعدد به مسیرش بازمیگردد و کاربران دوباره تعامل گستردهای با آن خواهند داشت، چراکه در بهروزرسانیهای آینده نسخه تحت وب، نوار جستوجو، پیامهای مستقیم و تماسهای ویدئویی به آن اضافه شود؛ در دنیای امروز و جنگ رسانههای اجتماعی، موارد یادشده از بدیهیترین قابلیتها هستند که شبکهای تقریبا از آن بهره میبرد. آدام موسری، مدیرعامل تردز، عنوان کرد بهزودی الگوریتمهای تردز را تغییر میدهیم تا کاربران از آن لذت ببرند.
اخبار مرتبط: پروژه تردز شکست خورد؛ کاهش ۵۰ درصدی کاربران
ایشالا زودتر کل متا منهل بشه انقد مزخرفه
🙂