در تمامی دستگاه‌ها ویژگی‌های جذابی وجود دارد اما این ویژگی اندروید می‌تواند جان شما را در شرایط اضطراری نجات دهد.

گاهی اوقات در شرایط اضطراری، وجود یک مدرک از مشخصات بیمار می‌تواند سرعت عملیات نجات او را تا حد زیادی افزایش دهد. این کار به پزشکان اجازه می‌دهد تا به سرعت مشخصات و سابقه‌های بیماری شخص را چک کنند و دارو‌های لازم را به او برسانند. برای این کار، پلاک‌هایی وجود دارد که به پزشکان کمک می‌کنند تا اطلاعات حیاتی را در مورد بیمار به دست بیاورند.

البته خریداری این پلاک و حمل دائمی آن می‌تواند بسیار سخت باشد و به همین دلیل، بسیاری از افراد این کار را انجام نمی‌دهند. یکی از دلایل آن این است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند که احتمال وقوع این اتفاق یا نیاز پزشکان به این اطلاعات بسیار کم است اما نمی‌توان احتمال آن را دست کم گرفت. به همین دلیل، همراه داشتن ابزاری با این اطلاعات می‌تواند حتی در برخی شرایط باعث نجات جان بیمار شود.

گوگل هم احتمالا به همین موضوع فکر کرده و برای حل این مشکل، یک پلاک دیجیتالی را به شما ارائه می‌کند تا شما بتوانید اطلاعات مورد نیازتان را همیشه به همراه داشته باشید. در ادامه به بررسی و شرح نحوه فعال‌سازی این قابلیت می‌پردازیم.

چگونه اطلاعات پزشکی را به تلفن همراه اندرویدی اضافه کنیم

چگونه اطلاعات پزشکی را به تلفن همراه اندرویدی اضافه کنیم؟

در ابتدا باید گفت که دقت زیادی را در وارد کردن این اطلاعات به خرج بدهید زیرا احتمال دیده شدن و اهمیت اطلاعات ذخیره شده در تلفن همراه هیچ تفاوتی با کارت پزشکی یا پلاک آن ندارد. با وارد کردن اطلاعات صحیح و دقیق، فرآیند‌های پزشکی می‌تواند با سرعت بسیار بالاتری انجام شود. برای تنظیم این اطلاعات، اگر از دستگاهی با اندروید ۱۲ یا پایین‌تر استفاده می‌کنید، باد برنامه Personal Safety را دانلود کنید.

پس از انجام این کار، وارد تنظیمات شوید و روی گزینه Safety and Emergency کلیک کنید. برای تنظیم اطلاعات وارد بخش Medical Info شوید و قسمت‌های مورد نظر را پر کنید. در پایان برای ذخیره‌سازی اطلاعات روی گزینه Save کلیک کنید. نحوه دسترسی به این اطلاعات هم بسیار آسان است. برای این کار شما باید صفحه قفل را به بالا بکشید و روی گزینه View Emergency Info کلیک کنید.

با فعال‌سازی این ویژگی اندروید، شما می‌توانید در شرایط اضطراری سرعت کادر درمان را بیشتر کنید و به آن‌ها در درمان کمک کنید.

مطالب مرتبط: