شرکت سامسونگ ایربادزهای کم‌نظیر و باکیفیتی خلق می‌کند که در این مطلب، قصد داریم نگاهی به یک ویژگی کاربردی گلکسی بادز بیندازیم که کمی نادیده گرفته شده است.

مدل گلکسی بادز 2 پرو، یکی از بهترین ایربادزهای سامسونگ است که هم کیفیتی عالی و هم مقاومتی راضی‌کننده دارد. امسال نیز با معرفی گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو، سامسونگ رقابت را به اوج رسانده و ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی برای این سری تعبیه کرده است که در کمتر ایربادزی یافت می‌شود. در کنار این تغییرات، امروز می‌خواهیم یک ویژگی کاربردی گلکسی بادز در قسمت نرم‌افزاری را بررسی کنیم که معمولاً توسط کاربران نادیده گرفته می‌شود اما تاثیر زیادی در بهتر کردن کیفیت این ایربادزها دارد.

با عرضه آپدیت رابط کاربری One UI 5.1.1 شاهد پشتیبانی سامسونگ از قابلیت Auracast در گوشی‌ها، تبلت‌ها و تلویزیون‌های این شرکت بودیم. در ابتدا، ویژگی را فقط می‌توانستید در تلویزیون‌های گران‌قیمت این شرکت استفاده کنید اما با عرضه One UI 6.1، قابلیتی تحت عنوان Bluetooth Auracast تعبیه شد که در دستگاه‌های مختلف، از قبیل گوشی‌های هوشمند نیز قابل استفاده بود.

می‌توانید به کمک ویژگی کاربردی گلکسی بادز، یعنی Auracast صدا یا آهنگ مدنظرتان را با چندین و چند دستگاه صوتی بلوتوث‌دار، به اشتراک بگذارید. به این ترتیب، می‌توانید چندین جفت ایربادز را به تلویزیون‌های سامسونگ یا گوشی‌های این شرکت وصل کرده و چند نفری به محتوای صوتی در حال پخش گوش فرا دهید. این قابلیت کاربردی به شما کمک می‌کند که در محیط‌هایی که اجازه پخش موسیقی با صدای بلند را ندارید، بتوانید آهنگ موردنظرتان را با اطرافیان به صورت اشتراکی و با ایردبادزهای خود گوش کنید.

برای کار با این ویژگی، باید ابتدا آن را از طریق اپلیکیشن Samsung Wear در گوشی، تلویزیون یا تبلتی که می‌خواهید صدا را به اشتراک بگذارید، فعال کنید. تعداد دقیق گلکسی بادزهایی که می‌توانید متصل کنید، به فاکتورهایی چون فاصله، نبود مانع و… بستگی دارد اما این ویژگی چندان محدود نیست و تقریباً همه اعضای خانواده‌تان به کمک گلکسی بادزهایشان می‌توانند از آن استفاده کنند و تجربه‌ای خوب داشته باشند.

علاوه بر ویژگی کاربردی گلکسی بادز که شرح دادیم، دو دستگاه بادز 3 و بادز 3 پرو کیفیت صدای فوق‌العاده خوب و شنیدنی، طراحی جدید و خلاقانه و عمر بیشتر باتری را تقدیم کاربران می‌کنند. ارزش خرید این ایربادزها از بسیاری از دستگاه‌های مشابه در بازار بالاتر است و توصیه می‌کنیم حتما این ایربادهای قدرتمند را تهیه کنید تا از کیفیت جذابی که سامسونگ برایتان به ارمغان آورده، لذت ببرید.