به نظر می‌رسد که فقط مشخصات گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار نیست که در تیررس افشاگران قرار دارد، چراکه اکنون خبرهایی از مشخصات وان پلاس Nord CE 3 گوشی میان رده بعدی شرکت وان‌پلاس، نیز به بیرون درز کرده است. این خبرها از طرف OnLeaks در وبلاگ کمتر شناخته شده GadgetGang منتشر شده است. همچنین سابقه خوب این منبع نشان می‌دهد که این مشخصات درز کرده به واقع می‌توانند مشخصات وان پلاس Nord CE 3 باشند که البته هنوز معرفی نشده است.

طبق این اطلاعات، OnePlus Nord CE 3 با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی عرضه خواهد شد. این گوشی دارای یک پنل LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز است. از آنجایی که روی این گوشی از یک پنل LCD استفاده شده، اسکنر اثرانگشت خازنی آن به جای صفحه‌نمایش، روی لبه‌های کناری گوشی قرار گرفته است.

گوشی Nord CE 3 همچنین قرار است از تراشه اسنپدراگون 695 5G شرکت کوالکام استفاده کند. این دستگاه تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد که می‌توانید بسته به بودجه و نیاز خود یکی از این پیکربندی‌ها را انتخاب کنید. داخل گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم قرار گرفته که انرژی کل دستگاه را تأمین می‌کند. این گوشی همچنین از شارژ سریع 67 نیز پشتیبانی می‌کند که سرعت خوبی برای یک گوشی میان رده به حساب می‌آید.

در قسمت پشتی نیز، مشخصات فاش شده از OnePlus Nord CE 3 به این نکته اشاره می‌کند که این دستگاه دارای دوربین‌های سه‌گانه خواهد بود. شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی. کسانی هم که در مورد دوربین سلفی این گوشی کنجکاوند باید بدانند که در قسمت جلویی این دستگاه یک دوربین 16 مگاپیکسلی پیکربندی شده است که با زاویه دید عریض، عکس‌های سلفی می‌گیرد.

در این اخباری که درباره مشخصات وان پلاس Nord CE 3 است، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد بازه زمانی احتمالی عرضه OnePlus Nord CE 3 به اشتراک گذاشته نشده است. اما با توجه به اینکه شرکت وان‌پلاس از زمان عرضه گوشی‌های سری Nord در سال 2020، تمام قدرت و بودجه خود را روی این گوشی‌ها گذاشته، مطمئنا مشخصات جالبی را برای این مدل جدید در نظر گرفته است.

خبر مرتبط: بدنه وان پلاس 11T سرامیکی می‌شود؟