شرکت وان‌پلاس از رویداد رونمایی گوشی OnePlus 11 برای نمایش تیزر تبلیغاتی گوشی تاشو جدید خود یعنی اولین گوشی تاشو وان پلاس استفاده کرد. گوشی که اعلام شده در ۳ ماه سوم 2023 وارد بازار خواهد شد. به تازگی یک منبع خبری آگاه جزئیاتی از تاشو مورد انتظار وان‌پلاس منتشر کرده که می‌توانند جالب توجه باشند.

برای اولین بار یک پایگاه خبری به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo بود که ادعا کرد اولین گوشی تاشو شرکت وان‌پلاس در نیمه سوم سال 2023 عرضه می‌شود. به عبارت دیگر باید تا تیر ماه صبر کنیم تا بتوانیم اولین نسخه‌های این گوشی تاشو را خریداری کنیم.

این پایگاه خبری به استناد یک منبع اطلاعاتی مرموز، اعلام کرده که نمونه آزمایشی این گوشی تاشو دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ با رزولوشن 2K می‌باشد که از استایل Galaxy Z Fold سامسونگ استفاده می‌کند. پیش از این شایعه شده بود گوشی تاشو وان‌پلاس در واقع همان Oppo Find N2 است که با تغییر نام و برند، دوباره در بازار عرضه می‌شود. اما برخورداری از رزولوشن 2K خط بطلانی روی این شایعه می‌کشد.

چراکه گوشی تاشو شرکت اوپو دارای یک نمایشگر تاشو با رزولوشن 1792x1920 پیکسل یا به عبارت ساده‌تر، FHD+ است. رزولوشنی که به وضوح از 2K پایین‌تر است. به هر حال اصلا بعید نیست که تاشو جدید وان‌پلاس در بخش‌های دیگر شباهت‌های زیادی به گوشی تاشو شرکت اوپو داشته باشد. اما در هر صورت باید چند ماه صبر کنیم تا خبرهای جدیدتر و دقیق‌تری از این تاشو مورد انتظار به گوشمان برسد.

خبر مرتبط: تولید نسخه های پرو وان پلاس متوقف شد