CAPCOM دو فرنچایز بسیار موفق دارد که دائماً آنها را پرورش می‌دهد: Monster Hunter و Resident Evil. از آنجایی که آن‌ها هم در رایانه‌های شخصی و هم در کنسول‌ها موفق بوده‌اند، جای تعجب نیست که CAPCOM تصمیم گرفت این سری بازی‌های محبوب را برای موبایل نیز قرار دهد. کسانی که از انجام بازی بر روی تلفن و یا تبلت خود لذت می‌برند، احتمالاً از قبل می‌دانند که چندین بازی موبایل Resident Evil و Monster Hunter در دسترس هستند. اگر از طرفداران دومی هستید، با خوشحالی به شما میگوییم که احتمالاً سال آینده نسخه‌ موبایل Monster Hunter عرضه خواهد شد.

گروه TiMi Studio و CAPCOM به تازگی اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی یک بازی موبایل برای سری افسانه‌ای Monster Hunter هستند. به نظر می‌رسد که بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بنابراین در حال حاضر اطلاعات زیادی در دست نیست. با این حال، استودیوها فاش کردند که عناوین آینده Monster Hunter «اقدامات شکاری را که مجموعه Monster Hunter را تعریف می‌کند، بازتولید می‌کنند و به بازیکنان یک تجربه بازی جدید منحصر به فرد برای دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت ارائه می‌دهند.»

TiMi-Studio-Group-monster-hunter

نسخه‌ موبایل Monster Hunter که اخیراً معرفی شده، همکاری دو استودیو کهنه کار است، می‌تواند همان بازی‌ای باشد که همه طرفداران منتظر آن بوده‌اند. گروه استودیو TiMi یکی از زیرمجموعه‌های Tencent Games است که در سال 2008 تأسیس شد. این استودیو دارای مجموعه‌ای بسیار چشمگیر است که عناوین موفقی مانند Honor of Kings ،Speed Drifters و Arena of Valor را توسعه داده است.

اگرچه اکثر این بازی‌ها در چین موفق شده‌اند، باید اضافه کرد که TiMi روی بازی‌های A سه‌گانه مانند Call of Duty :Mobile و Pokemon UNITE کار کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد که انتخاب CAPCOM کاملاً آگاهانه بوده است. متأسفانه، فراتر از این واقعیت که این بازی وجود دارد و روی آن کار شده است، ما هیچ اطلاعات دیگری در مورد نسخه موبایلی بازی جدید Monster Hunter نداریم، بنابراین می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که امسال منتشر نخواهد شد.

خبر مرتبط: بازی های ویدیویی باعث افزایش توجه و حافظه کودکان می‌شود!