یانگ راس بنیانگذار Display Supply Chain Consultants اعلام کرد نمایشگر آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس اپل دارای ابعاد بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خواهند بود. انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو با صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی و آیفون ۱۶ پرو مکس با صفحه‌نمایش ۶.۹ اینچی عرضه شوند. این افزایش ابعاد در مقایسه با آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس که به ترتیب دارای نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی هستند، افزایش قابل توجهی است.

شایعات می‌گویند نمایشگر بزرگ‌تر آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس، تجربه کاربری بهتری را هنگام تماشای ویدیو، بازی یا مرور وب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ویژگی صفحه‌نمایش همچنین انجام چندین کار به‌صورت همزمان را آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر نمایشگرهای بزرگ‌تر آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس، سری پرو از فناوری OLED بهبود یافته بهره می‌برد. این بدان معنی است که صفحه‌نمایش‌ها روشن‌تر از قبل خواهند بود. همچنین می‌توان انتظار نرخ تازه‌سازی بالاتر از ۱۲۰ هرتز را برای پیمایش و انیمیشن‌ها داشت.

ابعاد صفحه نمایش آیفون 16

آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس از تراشه جدید A18 اپل استفاده خواهند کرد که دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به تراشه A16 موجود در آیفون ۱۴ است و می‌تواند برای انجام پردازش‌های سنگین گرافیکی بسیار مناسب باشد.

در مجموع، آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس در زمان عرضه به دو مدل از چشمگیرترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل خواهند شد. این دستگاه‌ها با نمایشگرهای بزرگ‌تر، فناوری OLED بهبودیافته و تراشه‌های قدرتمند جدید، تجربه‌ای بی‌نظیر از گوشی را به کاربران ارائه می‌دهند.

نظر شما در مورد نمایشگر سری آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: حذف داینامیک آیلند اپل از آیفون ۱۶ پرو