طبق گفته یک منبع خبری ناشناس در توییتر، نسل بعدی آیفون‌های رده‌بالا، یعنی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دارای حاشیه‌های بسیار نازکی در اطراف صفحه‌نمایش خود خواهند بود. درست مشابه آنچه که در اپل‌واچ‌های سری 7 به بعد مشاهده کردیم. طی هفته‌ گذشته منابع دیگری هم تأیید کرده‌اند که احتمالا مدل‌های آیفون 15 پرو حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به مدل‌های کنونی خواهند داشت.

همچنین انتظار می‌رود که حاشیه‌های صفحه‌نمایش علاوه بر نازک‌تر بودن، کمی هم خمیده باشند تا نمود ظاهری‌شان کمتر شود. البته هنوز هیچ‌کس در مورد طراحی نهایی این گوشی‌ها مطمئن نیست و فعلا هم برای زدن حرف‌های قطعی کمی زود است.

کناره‌های خمیده آیفون ۱۵

منبع اصلی که این خبر را منتشر کرده، همانی است که سال گذشته هم در مورد جزیره داینامیک اپل چیزهایی گفته بود و در نهایت خبرهایش موثق از آب درآمدند. به همین خاطر بعید نیست که خبر نازک‌تر شدن حاشیه نمایشگر آیفون 15 هم درست باشد. این منبع خبری ماه گذشته نیز اعلام کرده بود که آیفون‌های 15 دارای بدنه تیتانیومی با لبه‌های خمیده در قاب پشتی هستند. اگر این خبر هم درست باشد، حاشیه‌های خمیده می‌توانند هارمونی خوبی با این نوع طراحی برقرار کنند.

از جمله دیگر شایعاتی که پیرامون مدل‌های آیفون 15 پرو وجود دارد می‌توان به استفاده از تراشه A17 Bionic، پورت سریع‌ USB-C، وای‌فای 6E، افزایش رم به 8 گیگابایت و استفاده از کلید‌های لمسی به جای کلید‌های فیزیکی اشاره کرد. انتظار می‌رود که اپل در شهریور ماه سال آینده از آیفون‌های سری 15 رونمایی کند.