بر اساس اخبار موجود احتمال دارد شیائومی تا چند ماه عرضه سری شیائومی پد 6 را به تعویق بیندازد. در حال حاضر اطلاعات سری پد 6 شیائومی و جزئیات بیشتری از خط تولید تبلت‌ها به بیرون آمده است. یک منبع معمولی قابل اعتماد چینی این اطلاعات را به همراه خبرهایی از تبلت Redmi منتشر کرده است که انتظار می‌رود به زودی راه اندازی شود.

شایعات اخیر گویای آن است که شیائومی به زودی سری پد 6 را عرضه خواهد کرد. برخی منابع از عرضه اولیه آن در ماه‌های فروردین تا اردیبهشت خبر می دهند. اما با توجه به اطلاعات جدید، این شایعات احتمالا کمی خوش‌بینانه بوده باشند. به طوری که ظاهراً تبلت‌های نسل بعدی شیائومی دیرتر از آنچه قبلاً شایعه شده بود عرضه خواهند شد.

با توجه به گفته‌های Digital Chat Station، سری Pad 6 شیائومی برای عرضه در ماه مارس یا آوریل آماده نیست و این تبلت‌ها قرار است «بعداً» عرضه شوند. در حالی که مشخص نیست دقیقا چه زمانی مدنظرشان است. نظرات موجود در صفحه Weibo افشا کننده این‌طور نشان می‌دهد که سری Pad 6 شیائومی می‌تواند در اواسط خرداد ماه در کنار شیائومی 13 اولترا عرضه شود.

طراحی ممکن شیائومی پد  سری 6

با این حال، افشا کننده گفته که این شرکت یک مدل از سری Pad 6 شیائومی را به Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز می‌کند. این شرکت به دلیل نگرانی‌های هزینه از Snapdragon 8 Gen 2 اجتناب می‌کند. طرفداران سری پد 6 شیائومی می‌توانند انتظار یک مدل اسنپدراگون 870 و یک اسنپدراگون 8+ نسل 1 را داشته باشند. مدل‌های مورد نظر احتمالاً پد 6 و پد 6 پرو خواهد بود.

طبق اطلاعات سری پد 6 شیائومی که به بیرون آمده به نظر می‌آید که سری Pad 6 شیائومی «بعداً» معرفی خواهند شد. Digital Chat Station ادعا می‌کند که شیائومی قرار است تبلت جدیدی را با نام تجاری Redmi معرفی کند. این تبلت به زودی در اسفند یا فروردین ماه عرضه خواهد شد. جزئیات واقعی تبلت Redmi ناشناخته است، اما می‌توان انتظار داشت که در جایگاه پایین‌تری نسبت به تبلت‌های سری اصلی شیائومی قرار بگیرد. این دستگاه احتمالاً دارای تراشه پایین‌رده و مشخصات اقتصادی است.

خبر مرتبط: پرچمدار‌های جدید شیائومی با درگاه USB 3.2 عرضه می‌شوند