اتفاق بزرگ بعدی هواوی یعنی P60 Pro در راه است. با اطلاعاتی که در مورد این گوشی لو رفته، هواوی P60 Pro احتمالا به زودی معرفی خواهد شد. اما آیا معرفی این گوشی واقعا اتفاق بزرگ بعدی این شرکت خواهد بود؟ بر اساس اطلاعاتی که از هواوی P60 Pro به بیرون درز کرده، این‌طور بنظر نمی‌آید که P60 Pro یک گوشی فوق‌ العاده یا یک اتفاق بزرگ باشد.

افشاگر Tipster WangzaiKnows در مورد اطلاعاتی که از هواوی لو می‌دهد بسیار قابل اعتماد است. او به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد این دستگاه به اشتراک گذاشته است. بر این اساس، هواوی پی 60 پرو با تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه خواهد شد. اگر خبر ندارید باید بگوییم که این تراشه یک چیپست نسل قبلی است.

این افشاگر مستقیماً نگفته که گوشی با یک چیپست نسل آخر عرضه خواهد شد. در عوض، او یک اسکرین شات را با عنوان «(Huawei) P60 Pro» به اشتراک گذاشت. اسکرین شات در حقیقت همان تراشه گرافیکی Adreno 730 را نشان می‌دهد. حالا، اگر بخواهیم یک تحلیل عمیق انجام دهیم، این همان پردازنده گرافیکی است که در تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 وجود دارد.

عکس لو رفته هواوی پی60 پرو

البته باید گفت، این‌طور نیست که این پردازنده بد باشد و عملکرد آن هنوز در حد مطلوب است. در اصل این پردازنده دارای هشت هسته با موتور هوش مصنوعی کوالکام نسل هفتم است. بنابراین، عملکرد P60 Pro با پردازنده 8+ نسل 1 عالی خواهد بود.

با این حال، مطمئناً در مقایسه با دستگاه های پرچمدار فعلی P60 Pro یک گوشی فوق‌ العاده نخواهد بود. به عنوان مثال، تمامی گوشی‌های سری Galaxy S23 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می‌شوند که ارتقای قابل توجهی نسبت به تراشه نسل اول 8+ ارائه می‌دهد. بنابراین، P60 Pro حداقل از نظر معیارها کمبود خواهد داشت.

البته چیزهای بزرگی وجود دارد که باید منتظر آنها بود. بر اساس گزارش های دیگر، P60 Pro از بزرگ‌ترین سنسور جهان برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. این موضوع مطمئناً گوشی را در جدول امتیازات جلوتر خواهد برد.

خبر مرتبط: مشخصات دوربین گوشی‌های سری هوآوی P60 فاش شد