گوشی Ace 2V شرکت وان‌پلاس در تاریخ شانزدهم اسفند ماه معرفی و عرضه خواهد شد. تنها چیزی که تاکنون از Ace 2V می‌دانستیم این بود که از تراشه Dimensity 9000 استفاده می‌کند اما امروز خبرهای جدیدی منتشر شده که مشخصات فنی و جزئیات گوشی وان پلاس Ace 2V را برملا می‌کند. رئیس شعبه چین شرکت وان‌پلاس، به تازگی تمام جزئیات مربوط به صفحه‌نمایش و حافظه‌های Ace 2V را فاش نموده و ادعا کرده که این گوشی نسبت به رقبایش ظاهری زیباتری دارد و کار کردن با آن نیز راحت‌تر است.

Ace 2V دارای یک نمایشگر 6.74 اینچی امولد با رزولوشن 2772x1240 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود که می‌تواند تا 1450 نیت روشنایی داشته باشد. مهم‌تر از آن اما حذف شدن مرزهای پلاستیکی دور حاشیه صفحه‌نمایش است که باعث می‌شود وزن گوشی پایین آمده و لبه‌های زیبا‌تری داشته باشد.

گوشی‌های هم‌قیمت‌ Ace 2V از تراشه Dimensity 8200 و رم‌ LPDDR5 استفاده می‌کنند، اما OnePlus Ace 2V از رم سریع‌تر LPDDR5X استفاده خواهد کرد. این گوشی همچنین در دو نسخه 12/256 و 16/512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

به گفته مدیرعامل وان‌پلاس، Ace 2V قرار نیست ظاهر ممتاز پرچم‌داران را داشته باشد. اما از حاشیه‌های صفحه‌نمایش بسیار نازکی برخوردار است و قاب پشتی آن هم بافتی شبیه به ترکیب سنگ ماسه‌ای و سرامیک خواهد داشت. این طراحی ظاهری آشنا، ما را به یاد گوشی‌های OnePlus 11 و OnePlus Ace 2 می‌اندازد (Ace 2 در بازار جهانی با نام 11R فروخته شد).

خبر مرتبط: مشخصات گوشی وان پلاس Ace 2 نسخه Dimensity فاش شد