همانطور که می‌دانید Unpacked رویدادی است که سامسونگ گوشی‌های جدید خود را هر ساله معرفی می‌کند. حالا مدیر اجرایی سامسونگ فاش کرد که در رویداد Unpacked 2023 سامسونگ حتما شاهد Galaxy S23 Unpacked خواهیم بود و تاریخ عرضه آن نیز در هفته اول فوریه خواهد بود.

طبق یک گزارش کره ای به نقل از یک مدیر اجرایی با آگاهی از این موضوع، سامسونگ قصد دارد در اولین رویداد Unpacked خود در سال 2023 در هفته اول فوریه از سری Galaxy S23 رونمایی کند.

رویداد Unpacked 2023، اولین رویداد حضوری از زمان همه‌گیری کرونا است و طبق گزارش‌ها در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود. انتظار می رود سری گلکسی اس 23 که در این رویداد معرفی می‌شود، در اواخر فوریه در سطح جهانی عرضه شود.

صفحه نمایش های سامسونگ گلکسی S23

این اولین گزارش کره ای نیست که زمان و تاریخ رونمایی گلکسی اس 23 را ادعا می کند، که این موضوع می تواند نشان دهنده اعتبار بالای این گزارش باشد.

برخی شایعات به معرفی گلکسی در CES 2023 (CES: بزرگترین رویداد تکنولوژی بین المللی هب حساب می‌آید) در ژانویه اشاره کرده اند، اما این مکان هرگز محل برگزاری سری S سامسونگ نبوده است و ما واقعاً شک داریم که در سال آینده نیز این موضوع تغییری داشته باشد.

در رویداد Unpacked 2023 سامسونگ انتظار می رود گوشی‌های سری گلکسی S23 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 باشند و چیپست داخلی اگزینوس را کنار بگذارند.

نظر شما راجب رویداد Unpacked سامسونگ چیست؟ بنظر شما Galaxy S23 Unpacked انتظارات دوستداران سامسونگ را از گوشی جدید این شرکت برآورده میکند؟

خبر مرتبط: انتخاب تأمین‌کنندگان دوربین پرچم‌داران ۲۰۲۳ سامسونگ