بعد از معرفی اولین تبلت شرکت Infinix، این‌بار نوبت تکنو است که امروز به طرز ناگهانی مشخصات تبلت تکنو پد و تصاویر اولیه آن قبل از معرفی رسمی لو رفت.

تصاویر و مشخصات تبلت تکنو پد توسط Naija Android Arena در اینترنت به اشتراک گذاشته شد و به‌زودی قرار است شاهد عرضه این تبلت چینی باشیم. در تصاویر لو رفته، تبلت با دو رنگ خاکستری و طلایی دیده می‌شود. در جلو، صفحه نمایش حاشیه‌هایی برابر از هر چهار گوشه داشته و در پشت آن نیز شاهد یک دوربین به‌علاوه فلش LED هستیم.

 اولین تبلت شرکت Infinix

این تبلت چینی صفحه نمایش 10.1 اینچی با پنل LCD دارد که رزولوشن 800×1280 را تحویل کاربر می‌دهد. تراشه آن مدل Helio G80 ساخته شرکت مدیاتک بوده و 4 گیگابایت رم نیز برای آن لحاظ شده است. حافظه این دستگاه نیز در دو مدل 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. شرکت سازنده باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی در این محصول استفاده کرده که با شارژر 18 واتی شارژ می‌شود. رابط کاربری تبلت تکنو پد HiOS بوده که بر پایه اندروید 14 طراحی شده است.

از سایر مشخصات تبلت تکنو پد می‌توان به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در قسمت جلو اشاره کرد و در پشت نیز دوربینی 13 مگاپیکسلی برای این دستگاه تعبیه شده است. از جمله اتصالات این تبلت چینی می‌توان به شبکه LTE، وای فای، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. ابعاد این تبلت نیز مشخص شده که شامل 240.7×159.5×7.35 است اما هیچ جزئیاتی در مورد وزن آن بیان نشده است.

بر طبق اطلاعات منتشر شده، تبلت تکنو پد قرار است در هفته‌های آتی به صورت رسمی معرفی و به بازار عرضه شود. تا به این لحظه خبری از قیمت‌گذاری آن نیست اما انتظار می‌رود با دستگاهی اقتصادی مواجه باشیم که کاربران زیادی توان تهیه و خریداری آن را خواهند داشت تا پاسخگوی نیازهای مختلف‌شان باشد.