کمپانی چینی تکنو به‌صورت رسمی لپ‌تاپ گیمینگ مگابوک T16 پرو 2024 اولترا را با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده پیشرفته به‌همراه قابلیت‌های هوش مصنوعی در نمایشگاه سالانه MWC 2024 معرفی کرد.

همان‌طورکه می‌دانید، کمپانی تکنو از سال 2022 میلادی وارد بازار لپ‌تاپ‌ها شد که به‌دلیل مشخصات سخت‌افزاری بهینه و طراحی بسیار باریک مورد توجه طیف وسیعی از کاربران قرار گرفت. درحال‌حاضر، تکنو با معرفی لپ‌تاپ مگابوک T16 پرو 2024 اولترا با کانفیگ‌های مختلف در نمایشگاه سالانه MWC 2024 یک‌بار دیگر ثابت کرد توانایی بالایی در تولید کامپیوترهای رومیزی دارد؛ در ادامه به‌معرفی مگابوک T16 پرو 2024 اولترا و مشخصات سخت‌افزاری آن می‌پردازیم تا ببینیم این سازنده چینی چه‌محصولی را ارائه کرده‌است.

برای شروع باید اشاره کنیم تکنو ادعا می‌کند مگابوک T16 پرو 2024 اولترا به‌صورت چند منظوره بهینه‌سازی‌شده و قابلیت اجرای بازی‌های ویدئویی، برنامه‌های مهندسی و هوش مصنوعی را دارد؛ به‌عنوان‌مثال، این لپ‌تاپ از 32 گیگابایت حافظه رم با فناوری LPDDR5 و 1024 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با فناوری PCIE 4.0 SSD را برخوردار است که ویژه پیش‌برد پروژه‌های هوش مصنوعی خواهد بود. همچنین، از پردازنده اینتل Core Ultra 7 بهره می‌برد که در دسامبر سال 2023 معرفی شد و جدیدترین پردازنده کمپانی آمریکایی اینتل محسوب می‌شود.

T16 Pro 2024 Ultra

علاوه‌براین، هنگام معرفی لپ‌تاپ چندمنظوره مگابوک T16 پرو 2024 اولترا، کمپانی تکنو گفت این دستگاه از کارت گرافیک Intel Arc بهره‌مند است که قابلیت اجرای بازی‌های را بدون هیچ‌گونه مشکلی برای کاربران فراهم می‌سازد؛ همچنین، رندرگیری مهندسی نیاز به گرافیک بالایی دارد که با کارت گرافیگ قدرت‌مند این لپ‌تاپ قابل‌اجرا خواهد بود. ازسو‌ی‌دیگر، کمپانی تکنو برای کاهش قیمت از کانفیگ پایه با حداقل 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD استفاده کرد که درمقایسه‌با بالاترین پیکربندی عملکرد آن نصف می‌شود، اما پردازنده اصلی اینتل دست‌نخورده باقی می‌ماند.

ازسوی‌دیگر، کمپانی تکنو برای پایداری دمای دستگاه از سیستم خنک‌کننده بسیار قدرت‌مند دوگانه استفاده کرد تضمینی برای اجرای پایدار بازی‌های ویدئویی یا رندرگیری مهندسی خواهد بود. باتوجه‌به برگه مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، نکته‌ای که لپ‌تاپ مگابوک T16 پرو 2024 اولترا را از سایر نسخه‌های قبلی متمایز می‌کند برنامه Tecno PC Manager است؛ این برنامه ‌نرم‌افزاری می‌تواند پردازنده اینتل را با بهینه‌سازی هوش مصنوعی موثرتر کرده و سرعت آن را در تولید تصاویر با کیفیت بالا بیشتر کند.

درنهایت، باید اشاره کنیم طراحی لپ‌تاپ پیشرفته مگابوک T16 پرو 2024 اولترا کاربران را ناامید نخواهد کرد، چراکه از یک صفحه‌نمایش با حاشیه‌های طلایی با نسبت‌تصویر 16:10 و نسبت‌نمایشگر 90 درصدی به‌همراه رزولوشن 2.5K بهره می‌برد که هنگام اجرای بازی‌های ویدئویی و تماشای فیلم‌وسریال بهترین تجربه کاربری را دراختیار کاربران می‌گذارد. همچنین، نمایشگر موردبحث از سطح روشنایی 400 نیتی به‌همراه سنسور هوشمند DC، گستره رنگی صددرصدی sRGB و گواهینامه استاندارد TUV برخوردار است که تضمین کیفیت پنل مگابوک T16 پرو 2024 اولترا خواهد بود.

اخبار مرتبط: