ویوو تیزر تبلیعاتی از نسخه BMW M گوشی iQOO 12 Pro منتشر کرده که نشان این خودروساز آلمانی را پشت گوشی حک کرده است.

در حالی‌که ویوو به‌عنوان شرکت مادر iQOO قصد دارد ۱۶ آبان ماه گوشی iQOO ۱۲ را در بازار چین عرضه کند، تصاویری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که طراحی دقیق این دستگاه را نمایش می‌دهد. در تیزر منتشر شده، شاهد تغییرات لوگو BMW از خط‌های عمودی به یک لوگوی کوچک‌تر هستیم. طراحی لوگوی نسل قبل به‌صورت نوارهای عمودی در قاب پشتی دستگاه به چشم می‌خورد. اما این‌بار ویوو از طراحی ساده‌تری استفاده کرده و فقط سه خط با حکاکی ظریف در قاب پشتی گوشی رنگ‌های BMW M را به نمایش گذاشته‌ است.

نسخه BMW M گوشی iQOO ۱۲ Pro

طبق تصاویر منتشر شده، این گوشی دارای ماژول دوربین مربعی شکل با لبه‌های گرد است و از حداکثر زوم ۱۰۰ برابری بهره می‌برد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی مجهز به دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی، لنز ۷۰ میلی‌متری، دریچه دیافراگم ۲.۵۷ با زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. به‌نظر می‌رسد این دوربین از سنسور OmniVision OV64B استفاده می‌کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده از Digital Chat Station، سنسور اصلی OmniVision OV64B با دیافراگم ۱.۶۸ و لنز فوق عریض ۱۵ میلی‌متری ISOCELL JN1 سامسونگ، تجربه عکاسی با زاویه دید بیشتری را برای کاربر ایجاد می‌کند. بر اساس شایعات اخیر، iQOO ۱۲ Pro دارای صفحه‌نمایش امولد ۱۴۴ هرتزی با وضوح ۲K و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. این دستگاه از باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی بهره می‌برد.

در‌حال‌حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه BMW M گوشی iQOO ۱۲ Pro منتشر نشده است. دستگاه یاد شده، در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه وارد بازار چین می‌شود و باید دید به بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر؟

خبر مرتبط: ویوو ظرفیت باتری IQOO 12 Pro را در ازای شارژ ۲۰۰ واتی افزایش می‌دهد